شاهکار یک هکر

شاهکار یک هکر

شاهکار یک هکر

وضعیت: موجود
ناشر: نشانه
قیمت:  
430,000ريال378,000ريال

نویسنده : فردریک فورسایت

    ترجمه : جلال رضایی‌راد


«شاهکار یک هکر» نوشته فردریک فورسایت(-۱۹۳۸)، نویسنده برجسته انگلیسی است. این کتاب ۳ داستان کوتاه از این نویسنده را در خود دارد.

کتاب‌های فورسایت حاوی اطلاعات دقیقی راجع به پول‌شویی، نحوه‌ی انتقال قاچاقی اسلحه و مهمات از مرزهای بین‌المللی، سرقت استادانه‌ی هویت اشخاص و غیره است. از دیدگاه او، زندگی همچنان صحنه‌های بی‌رحمانه‌ای در پیش رو دارد و مردم عادی و بی‌گناه، قربانیان آسانی برای افراد شریر به‌شمار می‌آیند. او می‌گوید دنیای ما ترکیب شده است از شکارچی‌های انسان و شکارهای انسانی.

 

در بخشی از داستان «شاهکار یک هکر» از این کتاب می‌خوانیم:

جنگ جهانی اول آمد و رفت و متعاقب آن، چهره‌ی دنیا تغییر کرد. در اواخر جنگ، بخت و اقبال سر برایان پس از نابودی سرمایه‌گذاری‌هایش در سهام سلطنتی راه آهن روسیه‌ی تزاری به سال ۱۹۱۷ فروکش کرد. در سال ۱۹۱۸نیز بریتانیا چهره‌ی اجتماعی تازه‌ای به خود گرفت.

نتیجه‌ی این تحولات یکی هم این بود که از تعداد کارمندان آقای فوربیشر کاسته شد ولی میلی‌سنت‌گور برجای ماند. او دیگر خدمتکار نبود بلکه مباشر منزل شده و مقامش بالا رفته بود. در واقع او تنها کسی از خدمه‌ی داخلی منزل بود که باقی مانده بود. این بانوی سرایدار در هفت سال آخر عمر اربابش، به نگه‌داری از او همت گماشت و ارباب، خدمات او را هیچ‌گاه از یاد نبرد و مد نظر قرار داد.

آقای فوربیشر برای مستخدمه‌ی باوفایش یک کلبه باقی گذاشت که تا آخر عمرش در آن زندگی کند و سرمایه‌ای که با آن بتواند تا آخر عمر زندگی نسبتاً راحتی داشته باشد. بقیه‌ی دار و ندارش به حراج گذارده شد جز یک قطعه که در لیست حراجی قرار نگرفت و آن، همان تابلوی کذایی بود. بانوی سرایدار از این‌که آن تابلو در لیست حراجی به حساب نیامده بود، بسیار به خود بالید.

 

 

مشخصات کتاب شاهکار یک هکر

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : شاهکار یک هکر
ناشر : نشر نشانه
نویسنده : فردریک فورسایت
مترجم : جلال رضایی‌راد
نوبت چاپ : سوم
تاریخ انتشار : 1397
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 287
شابک : 9789645965950
وزن (گرم) : 325
سایر محصولات مرتبط با این محصول
4,000,000ريال3,600,000ريال
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×