محدودیت صفر (ترجمه: الهه کیهان‌فر)

محدودیت صفر (ترجمه: الهه کیهان‌فر)

محدودیت صفر (ترجمه: الهه کیهان‌فر)

وضعیت: موجود
ناشر: عالی‌ تبار
قیمت:  
1,900,000ريال1,672,000ريال

(زندگی را بدون مرز تجربه کنید)

 

نویسنده : جو ویتالی ،ایالیاکالا هولن 

    ترجمه : الهه کیهان‌فر

 

این کتاب براساس تجربیات نویسنده و اتفاقاتی که در دنیای واقعی رخ داده نگارش شده تا روشی تایید شده و موثر را در اختیار بگذارد که بر همه محدودیت هایی که افراد بر خود روا می دارند خط بکشد و به این ترتیب با بر طرف ساختن موانع درونی که عموما خود ما بر خود روا می داریم شرایط را برای رسیدن به اهدافی که گاه با وجود تلاش های بسیار از دستیابی به آن باز می مانیم فراهم آورد. اثر پیش رو به پاکسازی ضمیرناخودآگاهتان منجر می شود، لحظاتی اعجاب انگیز را برای تان به ارمغان می آورد و باعث می شود در وضعیتی قرار بگیرید که نویسنده آن را محدودیت صفر می نامد موقعیتی که در آن همه لنزهای از پیش ساخته که از دریچه آن دنیا را تماشا می کنیم با لنزی جدید جایگزین می گردد.

 

گزیده ای از کتاب :


تنها چیزی که می توانم در این باره بگویم این است که این روش، تاثیری را ایجاد می کند که تاکنون نظیر آن را ندیده ام. برای مثال، هفته پیش در یک جلسه کاری بودم و فردی که رو به روی من نشسته بود، مطالباتی داشت که از نظر من غیرمنصفانه و خودبینانه بودند. اما فورا مچ خودم را گرفتم و دیدم که درونم در حال سخت شدن است. سپس، آن تصویر دکتر هولن و مزایای جهت دایره ای شکل چرخه های دنیا را به یاد آوردم و تصمیم گرفتم دست از مبارزه بردارم و آن را رها کنم.

ابتدا، با تنفس خودم ارتباط برقرار کردم و به وسیله آن در وضعیت صفر قرار گرفتم. در درونم احساس می کردم که سطح آگاهی ام در حال افزایش است؛ یعنی درست همان نتیجه ای را گرفتم که پس از انجام کی گونگ حاصل می شد. گرایش و حس درونی ام فورا تغییر کرد. اگر قرار بود چیزی که در درونم می گذرد را بر زبان بیاورم، می گفتم: «دوستت دارم و حامی تو هستم. لطفا من را به خاطر اینکه بر تو سخت گرفتم، ببخش. چه کاری می توانم انجام بدهم تا احساس امنیت پیدا کنی و کمک کنی تا به چیزی که هردوی مان می خواهیم، برسیم؟»

مشخصات کتاب محدودیت صفر (ترجمه: الهه کیهان‌فر)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : محدودیت صفر
ناشر : نشر عالی‌تبار
نویسنده : جو ویتالی ،ایالیاکالا هولن
مترجم : الهه کیهان‌فر
نوبت چاپ : هشتم
تاریخ انتشار : 1402
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 240
شابک : 9786226153263
وزن (گرم) : 270
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×