زن کامل (ترجمه: صدف هنرکار)

زن کامل (ترجمه: صدف هنرکار)

زن کامل (ترجمه: صدف هنرکار)

وضعیت: موجود
ناشر: عالی‌ تبار
قیمت:  
230,000ريال202,000ريال

نویسنده : مارابل مورگان

    ترجمه : صدف هنرکار

 

این کتاب به قلم زنی نگارش شده که پس از دریافت مشکلات موجود در زندگی اش و کشف اینکه شرایط زندگی زناشوییشان در حالت ایده آل به سر نمی برد تصمیم می گیرد تغییراتی به وجود آورد؛ او در نهایت دست به اقداماتی می زند که به بهبود موقعیتش منجر می شود، اقدامات و راهکارهایی که آن را در “زن کامل” ارائه داده است تا به مخاطب خود کمک کند، طرز فکر، نگرش و رفتار خود را تغییر داده و به مادر و همسری موفق و رضایتمند مبدل شود.

 

گزیده ای از کتاب :


به عنوان یک زن، شما مشتاق هستید تا توسط شوهرتان دوست داشته شوید، درست است؟ او به عنوان یک مرد اشتیاق دارد تا مورد تمجید و تحسین شما قرار بگیرد. و این اولین نیاز اوست. این موضوع برخی زنان را آزار می دهد تا زمانی که متوجه می شوند آنان یک سری نقاط قوت مشخصی دارند که یک مرد دارای آنها نیست. یکی از بدترین نقاط قوت، نه ضعف، بخشش خالص است. بخشش در طبیعت شما است. کلوین کولیج گفته است “هیچ کس برای چیزی که دریافت می کند پاداشی دریافت نمی کند. احترام پاداش کسانی است که می بخشند.”

شما همان شخصی هستید که شوهرتان نیاز دارد احساس کند برای شما خاص است. او با شما ازدواج کرده است زیرا با خود فکر کرده است که شما دلرباترین دختر دنیا هستید. ممکن است دنیا بهترین هدایا را به او بخشیده باشد، اما بالاتر از هر چیز و هرکسی او به تحسین شما نیاز دارد. او برای زیستن به آن نیاز دارد. بدون آن انگیزه ی او از بین می رود.

مشخصات کتاب زن کامل (ترجمه: صدف هنرکار)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : زن کامل
ناشر : نشر عالی‌تبار
نویسنده : مارابل مورگان
مترجم : صدف هنرکار
نوبت چاپ : دوم
تاریخ انتشار : 1398
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 148
شابک : 9786226153171
وزن (گرم) : 190
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×