طنین سیاه (کارآگاه هری بوش)

طنین سیاه (کارآگاه هری بوش)

طنین سیاه (کارآگاه هری بوش)

وضعیت: ناموجود
ناشر: کتابسرای‌ تندیس

نویسنده : مایکل کانلی

    ترجمه : فرناز گنجی ،محمدباقر اسماعیل‌پور

 

هري بوش سرباز ارتش امريکا در جنگ ويتنام است.

در مناطق جنگلي و با دسترسي سختِ ويتنام، تونل‌هايي هستند که به‌عنوان مسيرهاي مواصلاتي بين روستاها و نيز محل انبار برنج مردم مورد استفاده قرار مي‌گيرد و در زمان جنگ، اين تونل‌ها به عنوان گذرگاه‌هاي پاتک ويت‌کنگ‌ها بر عليه ارتش امريکا استفاده مي‌شد. هري بوش و تعدادي از همرزمانش با عنوان سازماني موش‌هاي کور، مأمور جنگ در اين تونل‌ها هستند. پس از پايان جنگ و بازگشت همه آن سربازها به ميهن، هريک در گوشه‌اي مشغول مي‌شود، بعضي ، نظير هري بوش به عنوان کارآگاه پليس، لباس خدمت پوشيده و بسياري نيز به راه خطا وکژي رفته و در قالب باندهاي تبهکاري از تجربيات و توانائي‌هاي نظامي خود در اين راه استفاده مي‌کنند. و در اين داستان، چند نفر از همسنگران هري بوش در جنگ، با حفر تونلي به زير صندوق امانات بانکي در لوس‌آنجلس ...

برنامه‌ريزي به منظور ترجمه و نشر مجموعه‌اي از داستان‌هاي سريالي پليسي و معتبر دنيا، به منظور پر کردن خلأ اين ژانر داراي مخاطب جوان، ما را به هجده گانه سريالي «هري بوش» نوشته «مايکل کانلي» رساند.

مايکل کانلي نويسنده امريکائي در حوزه داستان هاي جنائي و رمان‌هاي اسرار آميز، شهرت دو گانه اي دارد: اول اينکه در طي يک دوره حدودا 20 ساله، 26 کتاب به دنياي مخاطبانش ارائه کرده است که 18 جلد آن، کتاب سريالي کارآگاه هري بوش مي باشد. کتاب هاي او به 36 زبان دنيا ترجمه و تا کنون بالغ بر 50 ميليون نسخه از آنها به فروش رسيده‌است. دوم اينکه او از انگشت شمار نويسنده‌گاني است که رکورد بيشتر از يک ميليون نسخه کتاب فروخته شده از يک  جلدکتاب را دارد.

از آنجا که رمان و داستان هاي پليسي و جنائي در همه دنيا و نيز در ايران،  مخاطب خاص رده سني جوان و نوجوان را چنان به خود جلب کرده که رمان در اين تم، در صدر پر فروش‌ترين کتاب هاي جهان قرار مي گيرد، ما برآنيم که با قدم هاي بلند و اراده اي راسخ و در يک دوره کوتاه به ترجمه و نشر اين مجموعه اقدام کرده و بصورت سلسله اي در پيشگاه مخاطبان تقديم کنيم.

مشخصات کتاب طنین سیاه (کارآگاه هری بوش)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : طنین سیاه (کارآگاه هری بوش)
ناشر : انتشارات کتابسرای‌تندیس
نویسنده : مایکل کانلی
مترجم : فرناز گنجی ،محمدباقر اسماعیل‌پور
نوبت چاپ : 1
تاریخ انتشار : 1395
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 552
شابک : 9786001821738
وزن (گرم) : 605
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×