مترو 2034

مترو 2034

مترو 2034

وضعیت: ناموجود
ناشر: کتابسرای‌ تندیس

نویسنده : دمیتری گلوخوفسکی

    ترجمه : فربد آذسن


سال 2034 است.  قراز حوادث وادنخا و مأموريت آرتيوم و همراهانش که به نابودي موجودات تاريکي و زيستگاه شان منجر شد، يک سال سپري شده است.

در آن سوي ديگر مترو، ساکنين ايستگاه سِواستوپولسکايا روزانه در حال دست و پنچه نرم کردن با تهديدات و مشکلات جورواجور هستند. سرنوشت ايستگاه شان به محموله ي مهماتي است که رو به اتمام است. مفقود شدن کاروان هاي عازم به ايستگاه شان و قطع شدن  خطوط ارتباطي با ايستگاه هاي ديگر هر چه بيشتر از قبل آنها را به آستانه ي نابودي نزديک کرده است.

براي حل اين مشکلات، گروهي کوچک به مأموريت اعزام مي شوند: احمد جوان، هومر پير که رؤياي اديب شدن و جاودانه کردن بخشي از تاريخ را که خود در آن زندگي مي کند در سر دارد، و در آخر شکارچي که زماني در ميان موجودات تاريکي گم شده بود، ولي اکنون با هويتي جديد و غير منتظره به جمع انسان هاي مترو بازگشته است. در طول سفرشان، ساشا، دختر مردي تبعيد شده که قبلاً فرماندهي يک ايستگاه را بر عهده داشته، به آنها ملحق مي شود.

با کشف آثار يک بيماري مرگبار که در صورت گسترش يافتن، امنيت کل ساکنين مترورا به خطر خواهد انداخت، مأموريت اين گروه کوچک وارد فاز جديد و حياتي مي شود و در صورتي که در انجام آن با شکست مواجه شوند،قربانيان ناکامي شان ديگر به ساکنين سواستوپولسکايا محدود نخواهد شد........

مشخصات کتاب مترو 2034

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : مترو 2034
ناشر : انتشارات کتابسرای‌تندیس
نویسنده : دمیتری گلوخوفسکی
مترجم : فربد آذسن
نوبت چاپ : هفتم
تاریخ انتشار : 1402
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 480
شابک : 9786001821943
وزن (گرم) : 525
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×