محفل گنگ‌ها (فصل استخوان : کتاب دوم)

محفل گنگ‌ها (فصل استخوان : کتاب دوم)

محفل گنگ‌ها (فصل استخوان : کتاب دوم)

وضعیت: موجود
ناشر: کتابسرای‌ تندیس
قیمت:  
400,000ريال360,000ريال

نویسنده : سامانتا شنن 

    ترجمه : حسین شهرابی

 

نيمه‌ي دوم قرن بيست و يکم. بسياري از شهرهاي بزرگ جهان تحت تسلط نيرويي امنيتي است به نام «قلمه». پِيج ماهوني در دنياي زيرزمينيِ خلافکارهاي «لندن قلمه» کار مي‌کند و عضوي از دار و دسته‌ي «هفت مُهر آخرالزمان» است. کارش اما حتا با معيارِ خلافکارها هم غريب است: گردآوري اطلاعات از طريق رخنه در ذهنِ ديگران. پيج «رؤيانورد» است، يعني رده‌ي کمياب و خاصي از «روشن‌بينان»؛ اما روشن‌بينان در دنياي تحتِ فرمانِ قلمه بزرگ‌ترين مجرمان هستند، چون هر نوع فعاليت مرتبط با روح و ماورا در حکومت قلمه قدغن است.

در کتاب فصل استخوان، قلمه پيج را دستگير مي‌کند و به زنداني مخوف مي‌فرستد به نام «شئول يک». پيج در زندانِ خود مي‌فهمد قدرتي در پشت پرده وجود دارد بسيار پليدتر و عظيم‌تر از قلمه. شئول يک در اختيار نژادي قدرتمند و فراطبيعي است به نام «رِفائيم». روشن‌بين‌ها ارزشِ زيادي براي رفائيم دارند؛ اما تنها در مقام سرباز و کارگر.

پيج ماهوني سرانجام با همکاريِ يکي از زندانبان‌هاي خود به نام «سِماک مِشارتيم» يا «حارس» که از رفائيم است، شورشي به راه مي‌اندازد و همراه با چندين روشن‌بينِ ديگر مي‌گريزد، اما دردسرهايش تازه شروع شده‌اند: بسياري از بازمانده‌هاي آن زندان مفقود شده‌اند و خودش هم تحت‌تعقيب‌ترين فردِ لندن است...

گنگ‌ارباب‌ها و گنگ‌بانوهاي حاکم بر خلافکارانِ لندن براي اولين بار پس از سال‌ها جلسه‌ي سرّي‌شان را تشکيل مي‌دهند تا سرنوشتِ روشن‌بينانِ لندن را تعريف کنند. اما جامعه‌ي روشن‌بين‌ها هم اسرارِ ظلماني و اختلاف‌هاي بسياري دارد و اتحادشان براي مقابله با قلمه و رفائيم ناممکن است.

قلمه با تمامِ قواي خود به دنبال رؤيانورد است و رفائيمِ قدرتمند هم کم‌کم از سايه‌ها بيرون مي‌آيند و روشن‌بينان هم دلِ خوشي از پيج ندارند. پيج بيش از هر زمانِ ديگري به کمک نياز دارد. اما حارس معلوم نيست کجاست. اما پيج بايد سرنوشتِ جهان را تغيير بدهد.

مشخصات کتاب محفل گنگ‌ها (فصل استخوان : کتاب دوم)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : محفل گنگ‌ها (فصل استخوان : کتاب دوم)
ناشر : انتشارات کتابسرای‌تندیس
نویسنده : سامانتا شنن
مترجم : حسین شهرابی
نوبت چاپ : 1
تاریخ انتشار : 1395
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 677
شابک : 9786001821745
وزن (گرم) : 765
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×