ملکه‌ی سرخ

ملکه‌ی سرخ

ملکه‌ی سرخ

وضعیت: ناموجود
ناشر: کتابسرای‌ تندیس

نویسنده : ویکتوریا اویارد  

   ترجمه : محمدصالح نورانی‌زاده

 

کتاب ملکه‌ي سرخ (Red Queen) اولين کتاب از مجموعه‌ي چهار جلدي به همين نام است که در فوريه‌ي 2015 چاپ شد. قرار است جلد دوم اين مجموعه به نام شمشير شيشه‌اي (Glass Sword) در فوريه‌ي 2016 چاپ شده و جلد سوم و چهارم که نام‌شان هنوز مشخص نشده است، به ترتيب در 2017 و 2018 چاپ شوند. همچنين دو نيم جلد نيز در مورد شخصيت‌هاي مهم اين مجموعه در نظر گرفته شده‌اند که اولين آن به نام آواز ملکه (Queen Song) در سپتامبر 2015 چاپ شد و نيم جلد دوم به نام زخم‌هاي پولادين (Steel Scars) نيز قرار است در ژانويه‌ي 2016 چاپ شود.

دنياي مر بارو در تفاوت رنگ خون خلاصه شده است ــ آن‌هايي که خون‌شان نقره‌اي است، و آن‌هايي که سرخ‌رنگ. مر و خانواده‌اش از سرخ‌ها هستند، که سرنوشت‌شان خدمت به نقره‌اي‌هاي برگزيده است. مر براي کمک کردن به خانواده‌اش هر آن‌چه که بتواند مي‌دزدد، اما وقتي بهترين دوستش به سربازگيري محکوم مي‌شود هر کاري که در توانش باشد انجام مي‌دهد تا آزادي او را بخرد. ولي پيچش سرنوشت او را به قصر سلطنتي مي‌کشاند و در آن‌جا مر در حضور پادشاه و ديگر اشراف‌زادگان متوجه مي‌شود که توانايي‌هايي فرا‌انساني دارد که تابحال از آن‌ها خبر نداشته است.

اما مشکل اين‌جاست که ... خون او سرخ است.

پادشاه براي مخفي کردن اين ناممکن، مجبورش مي‌کند خود را شاهدختي گمشده معرفي کند و بعد به نامزدي يکي از شاهزادگان در آيد. با هر چه بيشتر فرو رفتن در دنياي نقره‌اي، مر کارهايي انجام مي‌دهد که آغازگر رقصي مرگبار هستند که شاهزاده‌ها را در برابر هم و مر را در برابر احساسات خود قرار مي دهد.

 

 

مشخصات کتاب ملکه‌ی سرخ

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : ملکه‌ی سرخ
ناشر : انتشارات کتابسرای‌تندیس
نویسنده : ویکتوریا اویارد
مترجم : محمدصالح نورانی‌زاده
نوبت چاپ : 10
تاریخ انتشار : 1402
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 512
شابک : 9786001821707
وزن (گرم) : 575
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×