تحصیل‌کرده

تحصیل‌کرده

تحصیل‌کرده

وضعیت: موجود
ناشر: آموت
قیمت:  
2,750,000ريال2,008,000ريال

نویسنده : تارا وستوور

   ترجمه : علی ایثاری‌کسمایی

 

تارا وستوور (Tara Westover) تاریخ نگار و نویسنده آمریکایی در کتاب تحصیلکرده (Educated) زندگی خود را به زیبایی به رشته تحریر درآورده است و از سختی‌هایی که در زندگی گذرانده سخن می‌گوید. کتابی که بلافاصله او را معروف کرد و به تشخیص بسیاری، از جمله ویراستاران آمازون، نیویورک تایمز، باراک اوباما، بیل گیتس و... در صف بهترین آثار سال 2018 قرار گرفت.

تارا سال 1986 در آیداهو و در یک خانواده متعصب پا به دنیا گذاشت. خانواده‌ای که باورهای مذهبی عجیب و غیر متعارف داشتند. پدر تارا به دلیل بی‌اعتمادی‌اش به حکومت، او را از رفتن به مدرسه منع کرد و به کار کردن وا داشت. تارا تا سن نه سالگی شناسنامه نداشت و به اجبار پدرش از ده سالگی شروع به کار در انبار آهن قراضه کرد. با اینکه کودکی بیش نبود اما با رفتار‌های پدرش از دنیای کودکی فاصله گرفت.

وقتی یکی از برادرهای تارا به کالج رفت او هم تصمیم گرفت تغییری در خود ایجاد کرده و سبک جدیدی از زندگی را امتحان کند. تلاش تارا برای کسب دانش، او را دگرگون کرد و سبب شد که این دختر پس از طی مسافت‌هایی طولانی، حضور در دانشگاه‌های هاروارد و کمبریج را تجربه کند.

کتاب دختر تحصیل کرده، شرحی جذاب و هنرمندانه از تلاش یک انسان برای ساخت خویشتنی نو برای خود است. این اثر 57 هفته‌ی متوالی رتبه اول پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز در سال 2018 را به خود اختصاص داده و به 30 زبان دنیا نیز ترجمه شده است، همچنین توانست مقام پرفروش‌ترین کتاب در سایت‌های آمازون و یو‌اس‌ای تودی و جایزه بهترین کتاب سرگذشت‌نامۀ سایت گودریدز را از آن خود کند.

مشخصات کتاب تحصیل‌کرده

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : تحصیل‌کرده
ناشر : نشر آموت
نویسنده : تارا وستوور
مترجم : علی ایثاری‌کسمایی
نوبت چاپ : 5
تاریخ انتشار : 1401
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 496
شابک : 9786003840850
وزن (گرم) : 470
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×