الفبای تقلب

الفبای تقلب

الفبای تقلب

وضعیت: موجود
ناشر: مروارید
قیمت:  
650,000ريال553,000ريال

نویسنده : جیمز تربر، فرانتس کافکا، دانیل خارمس، گروچو مارکس، دورتی پارکر و دیگران
    ترجمه : حسین یعقوبی
 

کتاب الفبای تقلب ما را با 10نویسنده با ملیت ها و سبک های گوناگون آشنا می کند.داستان های این نویسندگان بیشتر در قالب های سورئال، طنز، گروتسک، فانتزی، پارودی و طنز سیاه نوشته شده اند.این مجموعه شامل سی و هشت داستان از 10 نویسنده برتر جهان در این سبک نوشتاری است که توسط مترجم انتخاب و به فارسی بر گردانده شده است.این نویسندگان اغلب از نویسندگان معاصر انتخاب شده اند اما در زمان های گوناگونی زندگی کرده اند. کتاب پیش رو دریچه ای از طنز غرب را به روی ما باز می کند و ما را با طنز نویسان جهان غرب بیشتر آشنا می کند.

نویسندگانی که داستان های کوتاه و طنزشان برای این مجموعه انتخاب شده اند عبارتند از: جمیز تربر، دانیل خارمس، استر کلیز، ویرجیلو پینه را لی یرا، فرانتز کافکا، دوروتی پارکر، گروچو مارکس، فرناندو سورنتینو، ارسولا ویلیس جونز و هوراشیو کوئیرو گا.

تمامی این نویسندگان ،نویسندگان مطرحی هستند که جوایز زیادی نیز دریافت کرده اند. جمیز تربرنویسنده امریکایی است که مجموعه ای باارزش از نوول ها و قصه های کوتاه دارد. وی در سال های 1929 تا 1939 می نوشت.. بسیاری از آثار او هجو آمیز است. آدم های سرگشته ای که با دلتنگی در جهانی توضیح ناپذیر گام بر می دارند و به شکل خنده آور با جهان خود در جدالند. در آنها تشتت، حماقت و احساس پوچی که تمدن به انسان می بخشد دیده می شود.

برخی از داستان های این کتاب عبارتند از: جغدی که فرزانه بود، تک شاخ در باغ، سونات، خاطرات آنکه روزی فرزانه بود، طرفدار سینه چاک، چرا فلامینگو ها ماهی ها را می خورند؟، چگونه یک اسلحه مخفی بسازیم و...

در این کتاب می‌خوانید: گوسفندهایی که برای جاسوسی به گرگ‌آباد می‌روند، جغد فرزانه‌ای که با رهبری غلطش یک گله حیوان را به زیر چرخ‌های یک تریلی هدایت می‌کند، نویسنده‌‌ای که نمی‌داند چطور از شر جنازه‌ی پیرزنی که مدام زنده می‌شود خلاص شود، ستاره‌ای که بعد از یک آخرالزمان هسته‌ای تنها دغدغه‌ی حفظ شهرتش را دارد، دختر زشتی که به یک سبدساز سفارش ساخت یک شوهر حصیری می‌دهد و...

مشخصات کتاب الفبای تقلب

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : الفبای تقلب
ناشر : انتشارات مروارید
نویسنده : جیمز تربر، فرانتس کافکا، دانیل خارمس، گروچو مارکس، دورتی پارکر و دیگران
مترجم : حسین یعقوبی
نوبت چاپ : سوم
تاریخ انتشار : 1399
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 177
شابک : 9789641911395
وزن (گرم) : 220
سایر محصولات مرتبط با این محصول
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×