این‌گونه بشر این‌گونه شد

این‌گونه بشر این‌گونه شد

این‌گونه بشر این‌گونه شد

وضعیت: ناموجود
ناشر: مروارید

نویسنده : حسین یعقوبی

 

شنیده‌اید می‌گویند هر تراژدی در گذر زمان به کمدی تبدیل می‌شود؟

این‌گونه بشر این گونه شد قرار استیک روایت مصور جذاب از فصول تاثیرگذار تاریخ بشر در قالب نثری شیرین با چاشنی طنز باشد. در این کتاب سعی شده تا به اصل مطلب، یعنی حماقت‌ها و شهامت‌های فردی و جمعی پرداخته شود که مهم‌ترین و تاثیرگذارترین علل رقم خوردن وقایع تاریخی بوده‌اند.

در این کتاب سعی شده تا به اصل مطلب، یعنی حماقت‌ها و شهامت‌های فردی و جمعی پرداخته شود که مهم‌ترین و تاثیرگذارترین علل رقم خوردن وقایع تاریخی بوده‌اند. وقایعی كه در شكل‌گیری تاریخ و تمدن بشری از كشف آتش گرفته تا ظهور ایسم‌ها و عصر اینترنت و میزان تاثیرگذرای آن‌ها در تاریخ و زندگی انسان‌ها به نحوی موثر بوده‌اند. كتاب‌هایی كه در برخی دوره‌ها مانند نیمه دوم قرن 18 تا نیمه اول قرن بیستم دارای تاثیرگذاری‌های بوده‌اند یا كتاب‌هایی كه تاكید زیادی در برخی وقایع تاریخی داشته‌اند.

پرداختن به شخصیت‌هایی مانند ناپلئون، اسكندر یا چنگیز، که در جغرافیای سیاسی كشورها موثر بوده‌اند و برخی مانند ژان پل سارتر، داستایفسكی و دیگران که در شكل یافتن ابعاد فرهنگی و اجتماعی برخی ملت‌ها نقاط عطف به شمار می‌آمده‌اند.

کتاب حاضر با تصاویری از هاله هفت لنگ شامل 11 فصل با عناوین زیر است:

بالارودی‌ها، پایین‌رودی‌ها، بین رودی‌ها/ ابوالهول و شرکا/ چگونه لپ‌گلی‌های یونانی بنیان‌گذار نخستین حکومت دموکراسی شدند؟/ از سیصد تا اسکندر/ در تاریکی قرون وسطی بر مردم چه گذشت؟/ رنسانس وارد می‌شود/ ایسم‌های تاریخ‌ساز/ چگونه آمریکا غول شد/ روس‌ها می‌آیند/ عصر اعتراض/ چگونه همه خبرها به خاورمیانه ختم شد… می‌شود… خواهد شد؟

مشخصات کتاب این‌گونه بشر این‌گونه شد

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : این‌گونه بشر این‌گونه شد
ناشر : انتشارات مروارید
نویسنده : حسین یعقوبی
نوبت چاپ : اول
تاریخ انتشار : 1392
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 369
شابک : 9789641911890
وزن (گرم) : 420
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×