خیالباف

خیالباف

خیالباف

وضعیت: غیرفعال
ناشر: نی
نویسنده : ایان مک‌یوئن
   ترجمه : میلاد زکریا

داستان این کتاب به خیال پردازیهای پیتر فور پسرک 10 سالهای مربوط است که در میان واقعیت و رویا زندگی میکند و بزرگ ترها او را درک نمی کنند و کسی نمی تواند چیزهای عجیب و غریبی که ذهن او را پر کرده، درک کند.

پیتر در این داستانهای حیرت انگیز، پنجره دنیای اسرارآمیز رویاهایش را به روی ما می گشاید و از ما می خواهد که به درون آن قدم بگذاریم.
نویسنده درباره این اثرش میگوید: وقتی نوشتن «خیالپرداز» را شروع کردم به ذهنم خطور کرد شاید بهتر باشد رسم کهن ادبیات کودک را فراموش کنم و کتابی در مورد یک بچه برای آدم بزرگها بنویسم و در آن زبانی را به کار ببرم که کودکان هم بتوانند آن را بفهمند. در قرن همینگوی و کالوینو، نثر ساده لزوما خواننده فرهیخته را دلسرد نمی کند...
ایان مک یوئن در بیست و یکم ژوئن 1948 در آلدرشات انگلستان به دنیا آمد. نخستین اثر مکیوئن مجموعه داستانهای کوتاهی بود که در 1975 جایزهٔ سامرست موام را برایش به ارمغان آورد. پس از آن داستانهای کوتاه و رمانهای او مورد توجه خوانندگان و منتقدان قرار گرفت و برنده جوایز متعددی شد. رمان امستردام او در 1997 جایزه بوکر را از آن خود کرد. رمان بعدیاش تاوان نیز با استقبال فراوان روبرو شد. آثار او بارها نامزد دریافت جوایز مختلف شده اند، چنان که سگهای سیاه نیز در 1992 نامزد دریافت جایزه بوکر شد.

مشخصات کتاب خیالباف

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : خیالباف
ناشر : نشر نی
نویسنده : ایان مک‌یوئن
مترجم : میلاد زکریا
نوبت چاپ : اول
تاریخ انتشار : 1388
نوع جلد و قطع : شومیز - پالتویی
تعداد صفحات : 140
شابک : 9789641851370
وزن (گرم) : 160
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×