مگره دام می‌‌گسترد

مگره دام می‌‌گسترد

مگره دام می‌‌گسترد

وضعیت: غیرفعال
ناشر: جهان ‌کتاب

نویسنده : ژرژ سيمنون
   ترجمه : عباس آگاهی
 

قربانیان رمان «مگره دام می‌گسترد» همگی زنان میانسال‌اند و مکان وقوع جنایت نیز یکی از محله‌های پاریس است. کارآگاه مگره در جست‌وجوی راز این قتل‌ها به شباهت‌هایی میان تمامی جنایت‌ها دست می‌یابد. قتل‌ها در ابتدای شب و با چاقو اتفاق می‌افتد. در همه موارد لباس قربانیان پاره‌پاره شده ولی چیزی به سرقت نرفته است. این قتل‌ها 6 ماه ادامه می‌یابند، به مساله‌ای ملی تبدیل می‌شوند و وحشت مردم پاریس را در پی دارند. نیروهای پلیس مدام در حال آماده‌باش هستند و سراسر محله را در محاصره قرار می‌دهند. کارآگاه مگره در این داستان از یک روانشناس برای کشف موضوع کمک می‌گیرد.
در بخشی از این رمان آمده است: «از ماه فوریه، از زمان اولین جنایت، قاتل هر بار زمان سوقصدهایش را عقب برده و از ساعت هشت شب به ساعت 9 و 49 دقیقه رسانده بود. هر لحظه ممکن بود فریاد عابری به گوش رسد که در تاریکی به جسدی در پیاده‌رو برخورده است. اغلب قربانی‌ها به این شکل پیدا شده بودند. خداوندا کاری بکن امشب قتلی صورت نگیرد.»
ژرژ سیمنون در سپتامبر سال 1989 از دنیا رفت و نام خود را به عنوان یكی از پركارترین نویسندگان جهان به یادگار گذاشت. او بیش از دویست رمان و تعداد بسیار زیادی داستان كوتاه منتشر كرده كه «كارآگاه مگره» در بسیاری از آن‌ها نقشی كلیدی و ماندگار داشته است.

مشخصات کتاب مگره دام می‌‌گسترد

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : مگره دام می‌‌گسترد
ناشر : انتشارات جهان‌کتاب
نویسنده : ژرژ سيمنون
مترجم : عباس آگاهی
نوبت چاپ : دوم
تاریخ انتشار : 1398
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 144
شابک : 9786006732169
وزن (گرم) : 170
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×