راهنمای جامع عکاسی

راهنمای جامع عکاسی

راهنمای جامع عکاسی

وضعیت: غیرفعال
ناشر: فرهنگ‌ معاصر

نویسنده : رضا نوربختیار
 

این کتاب راهنمای افرادی است که به تازگی شروع به عکاسی کرده‌اند و می‌تواند تمامی نیازهای آن‌ها را در بخش فنی عکاسی برطرف کند.

نویسنده در مورد این کتاب چنین می گوید:

در تالیف این کتاب که حدود پنج سال از شروع نگارش آن می‌گذرد، تمامی عکس‌های مورد نیاز خود را تولید و از استفاده از عکس‌های خارجی خودداری کردیم تا از سردرگمی خواننده در مواجه شدن با عکس‌ها کم کنیم.کتاب‌های مرجع و راهنمای عکاسی همیشه نثر خشک و نامانوسی داشت و درک و فهم موضوع را برای خواننده سخت می‌کرد. ویرایش این کتاب را استاد محمد رحیم اخوت انجام داده‌اند تا از نظر نگارشی هم هیچ گونه ابهامی در آن وجود نداشته باشد.

رضا نور بختیار فارغ التحصیل کالج چاپ و هنرهای گرافیک لندن است و پس از بازگشت از انگلستان در سال 45 با نشریات متعدد عکاسی نیز همکاری کرد در دانشگاه‌های مختلف هنر به تدریس عکاسی پرداخت و عکاسی حرفه‎ای در زمینه صنعتی، هنری و تبلیغاتی را در کارنامه خود دارد حاصل فعالیت‌های هنری وی چندین کتاب تصویری با موضوعات معماری، هنر و صنعت اصفهان و مناظر زاینده‌رود است.
وی ترجمه مقاله‎های مختلف هنر عکاسی را نیز به عهده داشته و نمایشگاه‎های متعددی نیز در داخل و خارج از ایران بر پا کرده، وی عضو است.

 

مشخصات کتاب راهنمای جامع عکاسی

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : راهنمای جامع عکاسی
ناشر : انتشارات فرهنگ معاصر
نویسنده : رضا نوربختیار
نوبت چاپ : اول
تاریخ انتشار : 1390
نوع جلد و قطع : گالینگور - خشتی
تعداد صفحات : 144
شابک : 9786001050252
وزن (گرم) : 300
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×