آسمان ارغوانی بود

آسمان ارغوانی بود

آسمان ارغوانی بود

وضعیت: ناموجود
ناشر: مرکز

نویسنده : ناصر یوسفی
 

ناصر یوسفی دانش‌آموخته‌ی روان‌شناسی بالینی و آموزش کودکان خردسال است. دوره‌های فراوانی را در زمینه‌ی کار با کودکان در ایران و کشورهای مختلف گذرانده و در حال حاضر دانشجوی دکترای آموزش و پرورش است. یوسفی قصه‌های بسیاری را به صورت کتاب یا در نشریات کودک و نوجوان در کشورهای مختلف دنیا از جمله نروژ، دانمارک، سوئد، امریکا و کانادا به چاپ رسانده است و جوایز بسیاری از شورای کتاب کودک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یونسکو، ادبیات جنگ و غیره دریافت کرده.

ناصر یوسفی به عنوان متخصص ارشد مسایل کودکان، مشاور بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی مانند یونیسف، کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، یونسکو و شورای جهانی جمعیت بوده و طرح‌های بسیاری را به نفع کودکان سازماندهی و اجرا کرده است. یوسفی در حال حاضر مسئول و مدیر پژوهشی مووسسه‌ی «کودکان دنیا» است.

قسمتی از این کتاب :

پیش از رفتن عماد گفت:آن اطلس ارغوانی را به من میدهی؟میخواهم با نذر تو زندگی ام را آغاز کنم.

آشر مکث کرد چیزهای بسیاری را داده بود و خیلی چیزها را گرفته بود دلیلی نداشت پارچه ی ارغوانی را بخواهد و برای خود نگه دارذ.

به خورجینش دست برد پارچه ی ارغوانی را درآورد و آرام آن را به سوی عماد انداخت بادی وزید و پارچه در آسمان باز شد دم غروب آسمان ارغوانی شد.

مشخصات کتاب آسمان ارغوانی بود

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : آسمان ارغوانی بود
ناشر : نشر مرکز
نویسنده : ناصر یوسفی
نوبت چاپ : سوم
تاریخ انتشار : 1396
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 80
شابک : 9789642131211
وزن (گرم) : 110
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×