برون‌فکنی کالبد اختری

برون‌فکنی کالبد اختری

برون‌فکنی کالبد اختری

وضعیت: ناموجود
ناشر: میترا

نویسنده : سیلوان مولدون ، هروارد کرینگتون

   ترجمه : مهران کندری
 
کالبد اختری می تواند به عنوان همزاد یا برگردان اثیری کالبد مادی(=جسمانی و فیزیکی) تعریف شود که به آن شباهت دارد و معمولا با آن منطبق است .تصور می رود از ماده ای نیمه سیال و یا بسیار رقیق تشکیل شده که برای چشم عادی نامرئی است.
_دو نوع برونفکنی اختری وجود دارد:خودانگیخته و تجربی
_کالبد اختری پس از آموزش ،در خلال ساعت های سرشار از هشیاری با جسم مادی انطباق دارد ،ولی در خواب کم و بیش از کالبد مادی جدا می شودومعمولا بر فراز آن بدون اختیار و آگاهی در نوسان است و به همین دلیل نیز در حالت خلسه،سنکوب و بیهوشی بر اثر داروی بیهوش کنندده و غیره از جسم مادی جدا می شود.چنین مواردی مثالهایی برای برونفکنی خود به خود یا غیر ارادی است.
_موارد متضاد این نوع ،برونفکنی هشیار یا ارادی است.مواردی که شخص می خواهد کالبد مادی را ترک گوید و واقعااین کار را می کند.آنگاه او در کالبد اختری خود کاملا هشیار و آگاه است .می تواند اندامگان مادی خود را ببیند و به هر جا که دلش می خواهد برود.شاید شاهد رویدادهایی باشد یا مکانهایی را ببیند که هرگز قبلا ندیده است .بعد ها می تواند حقیقت تجربیاتش را به این طریق بیازماید که به دیدار همان مکانها برود .وقتی که شخص در کالبد اختری ،سرشار از آگاهی است ،به نظرش می رسد که دارای قدرتی خارق العاده و فوق طبیعی است . می تواند که هر وقت دلش بخواهد به کالبد مادی خود باز گردد و یا خود به خود بر اثر شوک،ترس یا احساسات شدید و سرزنده به درون آن کشیده شود.
_امکان دارد شرح دیگری برای بسیاری ار رویاهای عادی پرواز یافت شود ولی بایستی تاکید کرد که چنین رویاهایی کاملا متفاوت از موارد مشخص بیرون رفتن از کالبد است.
برگرفته از مقدمهی کتاب 

مشخصات کتاب برون‌فکنی کالبد اختری

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : برون‌فکنی کالبد اختری
ناشر : نشر میترا
نویسنده : سیلوان مولدون ، هروارد کرینگتون
مترجم : مهران کندری
نوبت چاپ : دوم
تاریخ انتشار : 1380
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 400
شابک : 9789645998441
وزن (گرم) : 450
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×