لبه‌ی تیغ (ترجمه:شهرزاد بیات‌موحد)

لبه‌ی تیغ (ترجمه:شهرزاد بیات‌موحد)

لبه‌ی تیغ (ترجمه:شهرزاد بیات‌موحد)

وضعیت: غیرفعال
ناشر: ماهی

نویسنده : سامرست موام
   ترجمه : شهرزاد بیات‌موحد
 

کتاب «لبه تیغ» روایت زندگی جوانی به نام لاری و نامزدش ایزابل است. این رمان داستان جوان شوریده‌حالی است. سرخورده از جنگ جهانی اول که پشت به بخت خویش می‌کند و قدم در سلوکی عرفانی می‌گذارد تا پاسخی برای پرسش‌هایش پیدا کند.

در این رمان سامرست موام، نویسنده‌ی شهیر بریتانیایی، دست خواننده را می‌گیرد و او را به اروپای دهه‌ی سی می‌برد، به خیابان‌های خیس و باران‌خورده‌ی لندن، به کافه‌های شلوغ و مه‌گرفته از دود پاریس، و در قالب قصه‌ای دلکش و زیبا، حکایت زندگی قهرمانانش را بازمی‌گوید.

قهرمانی که پس از بازگست از جنگ خود را با پرسش های بسیار و بی جوابی رو به رو می بیند. پرسش هایی پیرامون خاستگاه و غایت زندگی، وی برای پیدا کردن پاسخ برای سوالاتش تصمیم به مطالعه و سفر کردن می گیرد.

اتفاقات این کتاب در زمان بعد از جنگ جهانی اول رخ می دهند و لاری جوانی آمریکایی است که از آمریکای ثروتمند بعد از جنگ جهانی اول دست می شوید و در عین حال که به خواندن برای یافتن پاسخ می پردازد و از مادیات دنیا روی گردان است ، تصمیم می گیرد به هر کجا که می تواند سفر کند و بیاموزد و بیاموزد... داستان تا زمان رکود اقتصادی 1929 ادامه می یابد و در انتها با شروع جنگ جهانی دوم به پایان می رسد.

مشخصات کتاب لبه‌ی تیغ (ترجمه:شهرزاد بیات‌موحد)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : لبه‌ی تیغ (ترجمه:شهرزاد بیات‌موحد)
ناشر : نشر ماهی
نویسنده : سامرست موام
مترجم : شهرزاد بیات‌موحد
نوبت چاپ : نهم
تاریخ انتشار : 1402
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 368
شابک : 9789642091966
وزن (گرم) : 435
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×