شهر و شهر

شهر و شهر

شهر و شهر

وضعیت: ناموجود
ناشر: مرکز

نویسنده : چاینا میه‌ویل

   ترجمه : میلاد زکریا
 
جایی در جنوب شرقی اروپا، دو شهر چنان در هم فرو رفته‌اند که ممکن است در یک خیابان، یک ساختمان در این شهر باشد و ساختمان دیوار به دیوارش در دیگری. در حالی که مردم بقیه‌ی دنیا آنها را به‌ صورت یک شهر دو پاره می‌بینند، وضعیت برای ساکنان این شهرها به گونه‌ای دیگر است: حکومت‌های خودمختار شهرها با استفاده از ترکیبی از فرهنگ، آموزش و قوانین سختگیرانه، به دقت مرزها را حفظ می‌کنند و از هرگونه تعامل مردم دو شهر با یکدیکر جلوگیری می‌کنند.
با پیدا شدن جسد زنی ناشناس، کارآگاه پلیس یکی از شهرها وارد ماجراجویی پرپیچ و خم می‌شود که از هر دو شهر می‌گذرد و اسرار جدیدی را درباره‌ی آنها برملا می‌کند.
چاینا میه‌ویل از تحسین شده‌ترین نویسندگان و برنده‌ی معتبرترین جوایز ادبیات خیالی در دو دهه‌ی اخیر است. آثار او اغلب در مقوله‌ی weird fiction یا داستان‌های غریب طبقه‌بندی می‌شوند، سبکی که ادگار آلن‌پو و اچ پی لاورکرافت چهره‌های شاخص آن به شمار می‌آیند.
شهر و شهر برنده‌ی جایزه‌ی هوگو، جایزه‌ ادبیات علمی تخیلی بریتانیا، جایزه‌ی آرتور سی‌کلارک، جایزه‌ی بهترین کتاب فانتزی دنیا، و همچنین جایزه‌ی شاخک سرخ کیچز برای بهترین رمان سال ۲۰۱۰ شده است.

مشخصات کتاب شهر و شهر

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : شهر و شهر
ناشر : نشر مرکز
نویسنده : چاینا میه‌ویل
مترجم : میلاد زکریا
نوبت چاپ : اول
تاریخ انتشار : 1395
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 408
شابک : 9789642133253
وزن (گرم) : 395
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×