پرسه در حوالی داستان امروز 4 (9 داستان از 9 نویسنده)

پرسه در حوالی داستان امروز 4 (9 داستان از 9 نویسنده)

پرسه در حوالی داستان امروز 4 (9 داستان از 9 نویسنده)

وضعیت: موجود
ناشر: کلاغ
قیمت:  
1,000,000ريال880,000ريال

نویسنده : بهاره ارشدریاحی ،نسرین اسدی ،لیلا امیری ،مینا رحمتی ،مرضیه صادقی ،سمیه صوفیان ،لیزا فاخر ،مولود قضات ،امیرحسین معتمد

   زیرنظر : حسین سناپور

 
این کتاب با داستان‌های «دره کُناری» از امیرحسین معتمد، «شکارچی» از نسرین اسدی، «فرحزاد» از لیزا فاخر، «ماهی‌های ریز بنفش» از لیلا امیری، «حریم عمومی» از سمیه صوفیان، «مادرم چتری است که در روزهای بارانی بسته است» از مینا رحمتی، «عصاره سنگ» از مرضیه صادقی، «تمام آدم‌های این نامه مرده‌اند» از بهاره ارشدریاحی و «ماهی‌ها» از مولود قضات همراه است.

حسین سناپور در مقدمه کتاب با عنوان «نویسنده کیست؟» نوشته است: انگار ناگریزم بگویم کسی نویسنده می‌شود که گریزی از نویسندگی نداشته باشد. یعنی او برای درآمد لزوما نمی‌نویسد (چه از این راه به درآمد خوبی برسد و چه نرسد). برای شهرت نمی‌نویسد (چه آن را دوست داشته باشد، چه نداشته باشد). برای موفقیت هم حتی نمی‌نویسد (دست کم موفقیت به معنایی که در ذهن دیگران است). برای این می‌نویسد، چون بهترین کاری است که می‌تواند بکند. برای این می‌نویسد، چون واقعی‌ترین کاری است که می‌تواند بکند. چون فکر می‌کند واقعا با نوشتن می‌تواند کاری بکند. چون فکر می‌کند وجودش بدون نوشتن چیزی کم دارد. چون فکر می‌کند ننوشتن بیش‌تر او را می‌ترساند تا نوشتن. چون فکر می‌کند به رضایت درونی خودش بیش‌تر نیاز دارد تا رضایت و تأیید دیگران.

مشخصات کتاب پرسه در حوالی داستان امروز 4 (9 داستان از 9 نویسنده)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : پرسه در حوالی داستان امروز 4 (9 داستان از 9 نویسنده)
ناشر : نشر کلاغ
نویسنده : زیرنظر : حسین سناپور
نوبت چاپ : سوم
تاریخ انتشار : 1402
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 125
شابک : 9786007656075
وزن (گرم) : 145
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×