قصه‌های عامیانه‌ی مردم کره

قصه‌های عامیانه‌ی مردم کره

قصه‌های عامیانه‌ی مردم کره

وضعیت: موجود
ناشر: اشاره
قیمت:  
1,250,000ريال1,125,000ريال

نویسنده : زونگ این سوب

   ترجمه : محمد نجاری ،سیاوش مرشدی
 
«قصه‌های عامیانه‌ی مردم کره» به گردآوری زونگ‌این سوب(۱۹۸۳-۱۹۰۵)، دانش آموخته‌ی دانشگاه واسِدا و استاد و پژوهشگر زبان و ادبیات کره‌ای است.

این داستان‌ها نگاهی گذرا نسبت به جامعه‌ی کره ارایه می‌دهد که در صورتک سنگین سنت باستانی مبهم نشده است. خانواده‌ی الهیاتی کنفسیوس نمایان می‌شوند، نَه به گونه‌ای که از اصول باستانی پاسداری کند، بلکه به گونه‌ای که زندگی مردم و برخی از آدمیان را شناسایی می‌کند. ما درباره‌ی فرزندانِ پسر، نجیب‌زادگانِ ایده‌آل، برادرانِ سوگند خورده، زنانِ وظیفه‌شناس، بسیاری از بیوه‌زنان غمگین که با توجه به رسمِ آن زمان از ازدواجِ دوباره‌ی آن‌ها جلوگیری می‌شده، مطالبی می‌خوانیم. راهبان بودایی نَه به عنوان حل کننده‌ی مشکل اعتقادی، بلکه به صورت جادوگران و... نمایان می‌شوند.

کتاب به ما گوشه‌ی مهمی از زندگی مردمانی را نشان می‌دهد که دستاوردهای فرهنگی‌شان چشمگیر است. به عنوان یکی از پژوهشگران اصلی این حوزه، استاد زونگ پیشگام مطالعات در زمینه‌ی فرهنگِ مردم و جنبشی است که تلاش دارد، کشور خودش را به غرب بیشتر بشناساند.» .

در ضمیمه‌ی ادبی مجله تایمز آمده است:

«این قصه‌ها همان‌قدر متنوعند که به همان اندازه لذت بخش، طنزآمیز و دارای اهداف اخلاقی هستند. همه‌ی این داستان‌ها به خوبی به زبانِ انگلیسی ترجمه شده‌اند.»

مشخصات کتاب قصه‌های عامیانه‌ی مردم کره

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : قصه‌های عامیانه‌ی مردم کره
ناشر : نشر اشاره
نویسنده : زونگ این سوب
مترجم : محمد نجاری ،سیاوش مرشدی
نوبت چاپ : 1
تاریخ انتشار : 1393
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 247
شابک : 9789648936681
وزن (گرم) : 290
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×