نخستین قانون 1 (تیغ شمشیر)

نخستین قانون 1 (تیغ شمشیر)

نخستین قانون 1 (تیغ شمشیر)

وضعیت: موجود
ناشر: کتابسرای‌ تندیس
قیمت:  
2,400,000ريال2,160,000ريال

نویسنده : جو ابرکرومبی

   ترجمه : سعید سیمرغ
 
لوگن نه انگشتي، جنگجوي وحشي و بدنام، سرانجام با بداقبالي روبرو مي‌شود. در حالي که يک تنه دشمنان زيادي براي خود پديد آورده، چيزي نمانده که به يک جنگجوي مرده تبديل شود و پشت سرش چيزي بجز ترانه‌هاي ناخوشايند، دوستان مرده و تعداد زيادي دشمن خوشحال باقي نگذارد.

نجيب زاده جيزال دَن لوتار، افسري است خوش قيافه و مجسمه خودخواهي، که در ذهنش چيزي خطرناک‌تر از سرکيسه کردن دوستانش در کارت بازي و روياي برنده شدن در مسابقه شمشير بازي راه نيافته است. ولي جنگي در پيش است و قوانين ميدان جنگ در سرزمين سرد شمالي، خونبار و متفاوت بامسابقه شمشير بازي است.

بازپرس گلوکتا، افليجي است که شکنجه‌گر شده و هيچ چيز را بيش از بازگشت لوتار به خانه در يک تابوت، دوست ندارد. ولي هر چه نباشد، گلوکتا از همه بيزار است و تکه پاره کردن خائنين سرزمين‌هاي متحد و اعتراف گرفتن از آنها، جاي زيادي براي دوستي با او باقي نمي‌گذارد. رد قتل‌هاي پي‌در پي مي‌توانند او را مستقيم به قلب پوسيده حکومت راهنمايي کنند، البته اگر آنقدر زنده بماند که بتواند اين رد را دنبال کند.

در اين هنگام، بَياز جادوگر وارد مي‌شود. مردي با سر طاس که زود به خشم مي‌آيد و شاگردي رقت انگيز دارد. آيا او واقعاً نخستينِ ساحران است، يا يک شياد متقلب؟ ولي هر چه هست مي‌تواند زندگي لوگن، جيزال و گلوکتا را کاملاً با مشکل روبرو کند.

دسيسه‌هاي مرگبار آشکار مي‌شوند، حساب‌هاي قديمي آماده براي تسويه شدن هستند و مرز بين قهرمان و تبهکار آنقدر باريک است که مي‌تواند به خونريزي بينجامد.

مشخصات کتاب نخستین قانون 1 (تیغ شمشیر)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : نخستین قانون 1 (تیغ شمشیر)
ناشر : انتشارات کتابسرای‌تندیس
نویسنده : جو ابرکرومبی
مترجم : سعید سیمرغ
نوبت چاپ : 3
تاریخ انتشار : 1401
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 815
شابک : 9786001822568
وزن (گرم) : 875
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×