گرگ در سایه (جان شانو)(کتاب اول)

گرگ در سایه (جان شانو)(کتاب اول)

گرگ در سایه (جان شانو)(کتاب اول)

وضعیت: موجود
ناشر: کتابسرای‌ تندیس
قیمت:  
830,000ريال747,000ريال

نویسنده : دیوید گمل

   ترجمه : سجاد حامدحیدری
 
سه قرن از به زیر آب فرو رفتن بیشتر تمدن‌های پیشرفته‌ی انسان‌ها می‌گذرد، و حالا انسانیت به دنبال ذره‌ای امنیت در دنیای شیاطین می‌گردد. و در این دنیا جان شانو قدم می‌گذارد، مرد اورشلیمی. مأموریت او پیدا کردن اورشلیم و رویارویی با شرارت دنیا است، که شامل خود شیطان هم می‌شود.

دیوید گمل در مورد شخصیت جان شانو می‌گوید: «در میان تمامی شخصیت‌هایی که طی این سال‌ها خلق کرده‌ام، تعداد کمی از آن‌ها توانسته‌ند به اندازه‌ی جان شانو، مرد اورشلیمی، تخیل خوانندگان را درگیر خود کنند.»

گمل در مورد لحظه‌ی خلق داستان جان شانو می‌نویسد: «درون اتاق هتلی نامطبوع نشسته بودم. ذهنم از مشکلاتی که آن روز پشت سر گذاشته بودم پریشان بود و البته لیوان‌های آرماگناکی که نوشیده بودم هم در این مورد بی‌تاثیر نبود. در آن زمان مشغول کار بر روی یک رمان دِرِنای بودم. طبق قراردادی که با ناشر داشتم قرار بود که اسم داستان "گرگ در سایه" باشد. حدود شصت صفحه جلو رفته بودم، اما ابدا کیفیت کار برایم راضیکننده نبود. کنار پنجره نشسته و به خیابان‌های درخشان بورنموث خیره شده بودم. سعی کردم مشکلات آن هفته را از ذهنم بیرون کنم. مادرم در بستر مرگ بود، خودم در آستانه‌ی اخراج شدن بودم، و گروهم که با اعتمادِ به من به این کار پیوسته بودند، در معرض تعدیل بودند. پس از نوشیدن پنجمین لیوان آرماگناک، تصمیم گرفتم که کارم را ادامه دهم. حالم خوش نبود، و می‌دانستم که در این وضعیت، هرچه بنویسم چنگی به دل نخواهد زد. اما فرار به سمت دنیای فانتزی بسیار قابل‌تحمل‌تر از تمرکز بر روی واقعیت فعلی بود.

صحنه‌ای که قرار بود بر روی آن کار کنم یک دیده‌بان نادیر را نشان می‌داد که در بیابان‌های نادیر در حال گشت‌زنی است. قصد داشتم که او را تا بالای یک تپه دنبال کرده و بعد، نگاه او را به سمت ارتش بزرگی که در دشت پایین‌دست اردو زده‌اند
........

مشخصات کتاب گرگ در سایه (جان شانو)(کتاب اول)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : گرگ در سایه (جان شانو)(کتاب اول)
ناشر : انتشارات کتابسرای‌تندیس
نویسنده : دیوید گمل
مترجم : سجاد حامدحیدری
نوبت چاپ : 1
تاریخ انتشار : 1396
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 472
شابک : 9786001823107
وزن (گرم) : 505
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×