نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید (ترجمه: پریا حسن‌زاده)

نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید (ترجمه: پریا حسن‌زاده)

نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید (ترجمه: پریا حسن‌زاده)

وضعیت: موجود
ناشر: نوای‌ مکتوب
قیمت:  
750,000ريال660,000ريال

نویسنده : میچ آلبوم 

    ترجمه : پریا حسن‌زاده 

 

کتاب حاضر داستان‌های ادی، مرد اصلی کتاب و آنی، دختر جوانی که ادی زندگی‌اش را از دست داد تا زندگی او را نجات دهد، دنبال می‌کند. ادی 83 ساله مرد موقری است که برای نجات جان آنی لحظه‌ای تردید نمی‌کند.

 

در نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید (The next person you meet in heaven)، آنی به زندگی‌اش ادامه می‌دهد و وقتی به نوبه خود به بهشت می‌رود، با مردی که زندگی‌اش را نجات داد روبه‌رو می‌شود. اینجاست که خواننده متوجه می‌شود آنی نیز در همان رویداد چیزهایی را از دست داده بود که بر زندگی‌اش اثر گذاشته است.

میچ آلبوم (Mitch Albom) با صدور اعلامیه‌ای گفته است، خوانندگان اغلب از او می‌پرسند چه بر سر ادی و آنی می‌آید؟ و به همین دلیل وی تصمیم گرفت تا کتاب «نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنی» را بنویسد.

 

میچ آلبوم دربارۀ کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید می‌گوید:

«این داستان، مانند کتاب پنج نفرى که در بهشت ملاقات مى‌کنید، الهام‌ گرفته از دایى عزیزم، اِدى بیچمن، کهنه‌ سربازِ جنگ جهانى دوم است که فکر مى‌کرد «هیچ‌کس نیست و هیچ کارى انجام نداده است.».

وقتى کودک بودم، اِدى درباره‌ى شبى برایم تعریف کرد که در بیمارستان، تقریبا مُرد و روح از بدنش جدا شد و عزیزانى را به چشم دید که از دست داده بود و حالا روى لبه‌ى تخت منتظرش بودند.

از آن زمان، من بهشت را مکانى مى‌دیدم که با آن‌هایى که در زمین لمسشان کرده‌ایم، روبه‌رو مى‌شویم و براى بار دیگر آن‌ها را مى‌بینیم. اما متوجه شدم، این، فقط دیدگاه من است. تعداد زیادى از افراد و تعاریف مذهبى بسیارى وجود دارند که باید به آن‌ها احترام گذاشت.

بنابراین، این رمان و گونه‌اى که زندگى پس از مرگ در آن توصیف مى‌شود، یک آرزو است، نه یک عقیده؛ کششى است براى آنکه احساس کنیم عزیزانى مانند اِدى، آن آرامشى را که در این دنیا از آن‌ها گریزان بود، در بهشت پیدا خواهند کرد و درک کنیم چقدر همه ما در هر روز از این زندگى ارزشمند، بر دیگران تأثیر مى‌گذاریم.»

میچ آلبوم نویسنده کتاب پرفروش و تحسین شده «سه‌شنبه‌ها با موری»، کتاب «برای یک روز بیشتر» را سال 2006 منتشر کرد که پرفروش شد و با کتاب بعدی‌اش «پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنی» نیز 95 هفته در فهرست کتاب‌های پرفروش آمریکا جای داشت. «نگهدارنده زمان» نیز کتاب بعدی وی بود.

مشخصات کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید (ترجمه: پریا حسن‌زاده)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید
ناشر : انتشارات نوای‌مکتوب
نویسنده : میچ آلبوم
مترجم : پریا حسن‌زاده
نوبت چاپ : اول
تاریخ انتشار : 1398
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 160
شابک : 9786008958093
وزن (گرم) : 195
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×