راه روشن است

راه روشن است

راه روشن است

وضعیت: غیرفعال
ناشر: گویا

نویسنده : اوپرا وینفری

    ترجمه : علی‌اکبر عبدالرشیدی

 

کتاب انگیزشی و پر فروش حاضر برای آن دسته از مخاطبانی نگاشته شده است که به دنبال موفقیت اند و نویسنده در این راستا سعی داردکه چگونگی دستیابی به هدف و مسیر زندگی را پیش روی آن ها قرار دهد. او در این کتاب به سوالات مهمی چون: زندگی و هدف از آن چیست؟ شخصیت چیست؟ بعد از شکست چه باید بکنیم؟ و … پاسخ می دهد.

 

گزیده ای از کتاب :


ت. د. جیکس

جیکس: آیا تا به حال در زندگی به این همه آدم های خسته برخورد کرده اید؟ منظورم این است که همه خسته باشند. آدم سی ساله خسته، آدم بیست و پنج ساله آنقدر خسته که صبح نای برخاستن از رختخواب را ندارد. چرا ما خسته ایم؟

به نظر من علت این است که ما تظاهر می کنیم. تظاهر کردن کار سختی است. وقتی تظاهر نکنید، خودتان باشید و ببینید به درد کجا می خورید و انجام چه کاری برای شما راحت است، دیگر تظاهر نمی کنید. دست از کشتی گرفتن با خودتان برمی دارید.

اوپرا: یعنی باید ببینیم چی می خوایم.

جیکس: دقیقا. وقتی فهمیدید چه می خواهید آنوقت تجربه زندگی شما عوض می شود. اگر در میان آدم هایی باشید که دوستشان دارید آنوقت رشد می کنید. زیرا آنها دارای الگویی از زندگی هستند که شما هم به همان دنیا پا گذاشته اید. همه در یک دایره هستیم. شما در دایره ای زندگی نمی کنید که پیوسته در تلاش برای خروج از آن باشید. در میان کسانی هستید که کاری همسو با شما را انجام می دهند و انرژی مثبت ساطع می کنند. مهم نیست چه کاری، کسب و کار باشد، کار در یک شرکت باشد، مدیریت باشد، هر چه باشد شما با مردمی سر و کار دارید که مثل خودتان هستند و کار شما را انجام می دهند. می بینید؟

 

مشخصات کتاب راه روشن است

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : راه روشن است
ناشر : نشر گویا
نویسنده : اوپرا وینفری
مترجم : علی‌اکبر عبدالرشیدی
نوبت چاپ : 15
تاریخ انتشار : 1400
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 200
شابک : 9786226528481
وزن (گرم) : 235
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×