دریاچه‌ی مه‌آلود

دریاچه‌ی مه‌آلود

دریاچه‌ی مه‌آلود

وضعیت: موجود
ناشر: آموت
قیمت:  
2,500,000ريال1,825,000ريال

نویسنده : ریچل کین    

   ترجمه : مریم رفیعی

 

جینا رویال نمونه‌ی یک زن معمولی است؛ یک زن خانه‌دار کمرو با ازدواجی موفق و دو فرزند دوست‌داشتنی. ولی وقتی یک تصادف، زندگی مخفیانه‌ی همسرش به عنوان یک قاتل سریالی را فاش می‌کند، جینا مجبور می‌شود خود را به عنوان گوئِن پراکتور از نو بسازد: مادری که به خاطر فرزندانش می‌جنگد.
ولی دقیقا در زمانی که آرامش را در خانه‌ی جدیدشان در مجاورت دریاچه‌ی استیلهاوس یافته‌اند، اتفاقات ناخوشایندی آغاز می‌شوند که جان او و فرزندانش را به خطر می‌اندازند. ولی گوئن از یک چیز مطمئن است: او یاد گرفته چطور با شرارت بجنگد و هرگز از این کار دست نخواهد کشید.‌‌

‌درباره‌ی نویسنده:‌
«ریچل کین» از نویسندگان منتخب نیویورک‌تایمز و یواس‌ای‌تودی است و بیش از پنجاه اثر پرفروش را در کارنامه خود دارد، از جمله مجموعه‌های خون‌آشام‌های مورگانویل و کتابخانه بزرگ و رمان تحسین‌شده‌ شاهزاده‌ی سایه‌ها. او آثار خود را در ژانرهای مختلفی از جمله فانتزی، دلهره‌آور، معمایی، علمی‌تخیلی و ماوراء‌ الطبیعه به رشته تحریر در آورده است. نام اصلی کین «روکسان لانگستریت کانراد» است و همراه همسرش ر. کَت کانراد در فورت وورث، تگزاس زندگی می‌کند.
مریم رفیعی متولد 1364 در رشت، فارغ‌التحصیل رشته‌ی ادبیات انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران است و ترجمه‌ی کتاب‌هایی مانند سیرک شبانه، اسم من میناست، موریارتی و مجموعه‌های شش کلاغ و کوئوت شاه‌کش را در کارنامه‌ی خود دارد.

مشخصات کتاب دریاچه‌ی مه‌آلود

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : دریاچه‌ی مه‌آلود
ناشر : نشر آموت
نویسنده : ریچل کین
مترجم : مریم رفیعی
نوبت چاپ : 5
تاریخ انتشار : 1402
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 408
شابک : 9786003840515
وزن (گرم) : 485
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×