بن‌هور

بن‌هور

بن‌هور

وضعیت: غیرفعال
ناشر: ثالث

نویسنده : لیو والاس  

   ترجمه : اسماعیل شایگان   

 

بن هور نوشته لیو والاس از جمله آثار ادبی مشهور جهان است که ماجرایش در زمان حضرت عیسی اتفاق می‌افتد؛ شاهزاده‌ای یهودی به نام جودا بن هور، ناجوانمردانه و با یک توطئه توسط دوست رومی‌اش دستگیر می‌شود و به بردگی به کشوری دیگر فرستاده می‌شود.

دیگر اعضای خانواده‌‌ی بن هور را به سیاهچال می‌اندازند. بن هور روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و پس از گذراندن ماجراهایی به کشور خود برمی‌گردد تا انتقام دردها و رنج‌هایی که کشیده را بگیرد و خواهر و مادرش را پس از سال‌ها زندانی بودن، نجات دهد.

لیو والاس (Lewis Wallace) کتاب بن هور (Ben-Hur: a tale of the Christ) را در سال 1880 به نگارش درآورد. او افسر نظامی در زمان جنگ داخلی آمریکا، وکیل، سیاستمدار، فرماندار قلمروی نیومکزیکو، دیپلمات و نویسنده اهل ایالات متحده بود.

بن هور که افسانه‌ای از تاریخ مسیحیت است، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا است و تاکنون چندین فیلم سینمایی، سریال و نمایشنامه‌های متعدد بر طبق این رمان ساخته شده، یکی از آن‌ها فیلم بسیار مشهور بن هور ساخته کارگردان برجسته آمریکایی، ویلیام وایلر است که جزء حماسی‌ترین و معروف‌ترین فیلم‌های هم رده خود به شمار می‌رود.

مشخصات کتاب بن‌هور

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : بن‌هور
ناشر : نشر ثالث
نویسنده : لیو والاس
مترجم : اسماعیل شایگان
نوبت چاپ : سوم
تاریخ انتشار : 1402
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 628
شابک : 9782000839415
وزن (گرم) : 610
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×