دریای زمردین (دربار درخشان)

دریای زمردین (دربار درخشان)

دریای زمردین (دربار درخشان)

وضعیت: موجود
ناشر: کتابسرای‌ تندیس
قیمت:  
1,000,000ريال900,000ريال

نویسنده : ریچل مید  

   ترجمه : روژان بلوری

 

«درباره درخشان» و «گوهر نیمه‌شب» عناوین دو جلد ابتدایی این‌مجموعه هستند که پیش از «دریای زمردین»‌ منتشر شده‌اند. مجموعه مذکور در گروه آثار فانتزی رمانتیک جا دارد. «دربار درخشان» در سال ۲۰۱۶ چاپ شد و داستانش درباره کنتسی آسفریدیایی به نام آدلاید است که خود را به‌جای خدمتکارش جا می‌زند تا از ازدواجی ناخواسته فرار کند. او با این فرار، زندگی جدیدی در آدوریا شروع می‌کند. اما برای این‌کار باید به دربار درخشان ملحق شود. داستان این رمان، از قصرهای پیراسته آسفرید تا خاک طلا و جنگل‌های بکر آدوریا را شامل می‌شود.

ریچل مید، نویسنده ۴۳ ساله آمریکایی ادبیات فانتزی است و «دربار درخشان» یکی از مجموعه‌کتاب‌های این نویسنده است که با چاپ «جواهر نیمه‌شب» و «دریای زمرد» تبدیل به یک سه‌گانه شد. ریچل مید به نوشتن مجموعه‌کتاب‌هایی چون «آکادمی خوناشام»، «قوی سیاه» و «دودمان‌ها» شناخته می‌شود.

در سومین جلد سه‌گانه «دربار درخشان» یعنی «دریای زمردین» صحبت از تمسین، زمرد تراش‌خورده‌ درباره درخشان است. آرمان‌های فوق‌العاده این‌شخصیت او را تبدیل به رقیبی سرسخت برای دیگران می‌کند. وقتی تمسین سوار کشتی می‌شود تا به دنیای جدید برود، در دریا گم و از مسیر خود خارج می‌شود...

مشخصات کتاب دریای زمردین (دربار درخشان)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : دریای زمردین (دربار درخشان)
ناشر : انتشارات کتابسرای‌تندیس
نویسنده : ریچل مید
مترجم : روژان بلوری
نوبت چاپ : 1
تاریخ انتشار : 1399
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 592
شابک : 9786001826399
وزن (گرم) : 630
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×