گزارش‌نویسی

گزارش‌نویسی

گزارش‌نویسی

وضعیت: غیرفعال
ناشر: زوار

 (نگارش ،ویرایش و پژوهش)

 

نویسنده : مهدی ماحوزی

 

مجموعه اي مفيد و كار آمد براي تمام كساني كه مي خواهند تجربه ي نويسندگي موفقي را داشته باشد. بيان ذهنيات و مقاصدي كه درون انسان نهفته است، چنانچه با با مهارت به رشته تحرير در آيد، تاثيري شگرف بر خواننده خواهد گذاشت. بشر تحصيلكرده امروزي بيش از هر زماني براي انتقال اطلاعات، گزارش نويسي، نگارش پايان نامه و هر آنچه كه متني منسجم و تاثير گذار مي خواهد نيازمند يادگيري اصول نوشتن است، كتاب حاضر منبع مناسبي براي فراگيري اين مهارت است.

گزیده ای از کتاب :


گزارش نويسي از مشكل ترين وسايل مبادله اطلاعات است، زيرا هنگام نوشتن گزارش بسياري از مطالب مهم فراموش مي شود و اگر طرح منطقي و روش صحيح گزارش نويسي تعقيب نشود، بيم اشتباه زياد خواهد بود، بويژه كه كلمات در بيان مقصود نارساست و بكار بردن آنها در جاي خود چابكي و ظرافت، لازم دارد.

چنانكه مي دانيم واژه ها در هر زباني محدود است و معاني نامحدود و ما مي خواهيم همه آن معاني نامحدود را در كلمات محدود بگنجانيم؛ اين امر خود سبب نارسايي و ابهام در نوشته ها خواهد بود. ظرف و مظروف بايد با هم تناسب داشته باشد. كلمات، ظرف است و معاني مظروف؛ طبيعي است كه ظرف لفظ بايد با مظروف معني تناسب و توازن داشته باشد، تا همگان از آن همان معنايي را درك كنند كه واضع لفظ اراده كرده است.

مشخصات کتاب گزارش‌نویسی

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : گزارش نویسی
ناشر : انتشارات زوار
نویسنده : مهدی ماحوزی
نوبت چاپ : هفدهم
تاریخ انتشار : 1397
نوع جلد و قطع : شومیز - وزیری
تعداد صفحات : 746
شابک : 9782000127741
وزن (گرم) : 1040
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×