والدین سمی (ترجمه: مینا فتحی)

والدین سمی (ترجمه: مینا فتحی)

والدین سمی (ترجمه: مینا فتحی)

وضعیت: موجود
ناشر: درسا
قیمت:  
2,100,000ريال1,890,000ريال

(آسیب‌های جسمی - روانی ناشی از رفتارهای غلط والدین و روش‌های درمان آن)

 

نویسنده : سوزان فوروارد

   ترجمه : مینا فتحی

 

این مجموعه در راستای کمک به والدینی که خواهان تقویت مهارت فرزندپروری و رفتاری صحیح با فرزندانشان هستند، فرزندانی که از رفتارهای ناسالم و سمی والدینشان متاثر شده و مشکلاتی را تجربه کرده و می کنند و همه کسانی که به دنبال آگاهی از رفتارهای نامناسب و غلطی که تاثیراتی نا مطلوب بر فرزندان به جای می گذارد هستند به رشته تحریر در آمده است. نویسنده در هفت فصل هفت رفتار غلط رایج را مطرح می کند، در فصل هشتم علت این گونه رفتارها را مورد بررسی قرار می دهد و در بخش دوم کتاب که خود از شش فصل تشکیل شده است راهی برای رهایی از آسیب های وارده از جانب والدین به فرزندانی که با پدر و مادری سمی زندگی کرده اند ارائه می کند.

گزیده ای از کتاب :


متاسفانه والدین سمی آخرین کسانی هستند که تحولات مثبت و سالم شما را تشویق می کنند و به آن ارج می نهند. آنها نسبت به تغییر حساسند و از آن می ترسند، چه در خودشان و چه در فرزندانشان. آنها همه چیز را همان گونه که بنا نهاده اند می خواهند. پس شما منتظر تایید آنان نشوید و به راه خود ادامه دهید.
اگر بر روی تغییرات و اصول رفتاری جدید خود پابرجا بمانید، والدینتان هم به مرور ناچار به پذیرش آنها می شوند چرا که چاره ای جز قبول ندارند. در اصل مجبور می شوند به قوانین جدید شما احترام بگذارند و فرزند جدید خود را بپذیرند.
پس به خاطر داشته باشید این به عهده ی خود شماست که از قید و بندهای سمی آنها رها شوید، وگرنه از طرف آنها هیچ گاه تحولی صورت نخواهد گرفت.

مشخصات کتاب والدین سمی (ترجمه: مینا فتحی)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : والدین سمی
ناشر : درسا
نویسنده : سوزان فوروارد
مترجم : مینا فتحی
نوبت چاپ : 29
تاریخ انتشار : 1402
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 272
شابک : 9786003400955
وزن (گرم) : 305
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×