بنویس تا اتفاق بیفتد (ترجمه: گیتی شهیدی)

بنویس تا اتفاق بیفتد (ترجمه: گیتی شهیدی)

بنویس تا اتفاق بیفتد (ترجمه: گیتی شهیدی)

وضعیت: موجود
ناشر: پارس‌ کتاب
قیمت:  
1,990,000ريال1,791,000ريال

(آفرینش توانگری از طریق نوشتن)

 

نویسنده : هنریت کلاوسر

   ترجمه : گیتی شهیدی

 

این اثر نشان می دهد که چگونه با نوشتن می توان خواسته ها، رویاها و آرزوها را به واقعیت مبدل کرد. در کتاب پیش رو شاهد تجربه موفق کسانی هستیم که از معجزه ی نوشتن بهره برده اند و در زمینه های گوناگون نتیجه آن را دیده اند. این که چگونه بنویسیم تا شاهد تاثیر به سزای آن باشیم دارای اصول خاص خود است که بنویس تا اتفاق بیفتد به آن می پردازد.

گزیده ای از کتاب :


نوشتن درباره ی نتیجه به شما کمک می کند متمرکز باقی بمانید؛ حتی اگر تمرکز ندارید یا گمان می کنید متمرکز نیستید. کلمات مکتوب تصویر را به صورت ثابت و مداوم و بدون موج، مثل پرتو نور فانوس دریایی حفظ می کند. هدف را ثابت نگه می دارد و پیامد مورد نظر را در ذهن شما حفظ می کند. این صفحه آن را برای شما نگه می دارد.

وقتی بر نتیجه تمرکز می کنید، به زمان حال بنویسید، گویی اتفاقی را که از قبل افتاده توصیف می کنید. من آن را «نوشتن واقعیت» می نامم. مطمئن شوید که برای تحقق آنچه وصف می کنید موعدی مشخص کرده اید، چون وقتی بعدا آن را می خوانید حس وهم آوری خواهید داشت که انگار شما آن را بعد از اتفاق افتادن نوشته اید، نه قبل از آن.

حالا عمیق تر فکر کنید. نه فقط راجع به نتیجه، بلکه راجع به نتیجه ای که از آن نتیجه می گیرید. فقط درباره خواسته خود ننویسید، بلکه علت خواستن آن را نیز ذکر کنید. چرا داشتن آن تفاوتی ایجاد می کند؟ و بعد عمیق تر فکر کنید؛ نتیجه ای که از نتیجه دوم می گیرید چیست؟ تا این که به عمق آن پی می برید.

یک راهش این است که هنگام نوشتن مدام جای خالی «به این علت آن را می خواهم که…» را پر کنید. تمرکز بر نتیجه ای که از نتیجه می گیرید رویای شما را زنده نگه می دارد. هرچه بیشتر بر نتایج و پیامدهای هدفی که در زندگی دارید تمرکز کنید، بیشتر به تحقق آن هدف متعهد می شوید.

مشخصات کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد (ترجمه: گیتی شهیدی)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : بنویس تا اتفاق بیفتد
ناشر : انتشارات پارس‌کتاب
نویسنده : هنریت کلاوسر
مترجم : گیتی شهیدی
نوبت چاپ : 18
تاریخ انتشار : 1401
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 288
شابک : 9786226028363
وزن (گرم) : 330
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×