ازدواج‌شناسی "علم و هنر با هم ماندن!"

ازدواج‌شناسی "علم و هنر با هم ماندن!"

ازدواج‌شناسی "علم و هنر با هم ماندن!"

وضعیت: غیرفعال
ناشر: لگا

نویسنده : بلیندا لاسکمب  

   ترجمه : زهرا آزادفر

 

کیفیت روابط ما از هر چیزی در دنیا مهم‌تر است _ خصوصاً رابطه با جنس مقابل. بِلیندا لاسکُمب کتابی جالب و هوشمندانه برای کمک به افرادی نوشته است که در تلاش برای رسیدن به رابطۀ پایدار و رضایت‌بخش‌ هستند. «ازدواج‌شناسی: علم و هنر باهم ماندن» کتابی‌ست مناسب برای همۀ افرادی که ازدواج کرده‌‌‌اند، در فکر ازدواج هستند، یا افرادی که صرفاً علاقمند به برقراری روابط خوب با دیگران هستند. نویسنده علم، خاطره و شوخ‌طبعی زیرکانه‌ای را در این کتاب مفید ترکیب کرده است. او به افسانه‌هایی در زمینه‌های مختلف از معشوق راستین گرفته تا مسائل مالی و اتاق‌خواب اشاره می‌کند.
بِلیندا لاسکٌمب، متولد سیدنیِ استرالیا، روزنامه‌نگار و از نویسندگان مجلۀ «تایم» [TIME] است، و به مدت دو دهه در آن‌جا مشغول نویسندگی بود. او در سال 2010 با نوشتن گزارشی دربارۀ ازدواج برندۀ جایزۀ رسانۀ «انجمن خانواده‌های معاصر» شد. هرگاه مردم دربارۀ زمینۀ کاری لاسکٌمب از او سؤال می‌کنند، پاسخ می‌دهد: «روابط انسانی»! او همچنین در مجلۀ «آینده»، مجلۀ «مُد و لباس»، مجلۀ مصور «ورزش»، و ماهنامۀ «ماری کِلر»، و بسیاری نشریات در استرالیا، انگلیس، و هنگ‌کنگ مطلب می‌نویسد.
لاسکُمب و همسرش نزدیک به 30 سال است در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، با این‌که می‌دانند چقدر نسبت به همدیگر متفاوت هستند. دو فرزند آن‌ها اغلب به این تفاوت‌هایشان می‌خندند.

«ازدواج‌شناسی: علم و هنر باهم ماندن» کتاب سوم از مجموعه‌کتاب‌های «معنا_زندگی» نشر لگا است. دو کتاب دیگر این مجموعه «رهایی از افسانۀ زندگی بی‌عیب‌ونقص» و «معنای زندگی» است.

مشخصات کتاب ازدواج‌شناسی "علم و هنر با هم ماندن!"

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : ازدواج‌شناسی "علم و هنر با هم ماندن!"
ناشر : انتشارات لگا
نویسنده : بلیندا لاسکمب
مترجم : زهرا آزادفر
نوبت چاپ : اول
تاریخ انتشار : 1399
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 244
شابک : 9786008987697
وزن (گرم) : 205
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×