پسری که دور دنیا را رکاب زد (3جلدی)

پسری که دور دنیا را رکاب زد (3جلدی)

پسری که دور دنیا را رکاب زد (3جلدی)

وضعیت: غیرفعال
ناشر: اطراف

نویسنده : الستر هامفریز

   ترجمه : لیدا هادی

 

مجموعه ای سه جلدی که روایت کننده ماجرایی واقعی از تجربیات نویسنده ای است که طی مدت چهار سال با دوچرخه اش به دور دنیا سفر کرد تا دنیا را بزرگ تر از سرزمین محدودی که در آن زندگی می کرد تجربه کند. او در سفر خود با اتفاقات و ماجراهای گوناگونی رو به رو شد که آن ها را به شکلی داستان گونه و با خلق شخصیتی به نام تام، برای نوجوانان در “پسری که دور دنیا را رکاب زد” جای داده است. مخاطب با مطالعه ی این مجموعه اطلاعات جغرافیایی، فرهنگی و معلومات زیادی برای سفر کردن فرا می گیرد.

گزیده ای از کتاب :


از آن جایی که تصویر هر چیزی توی نمک زار منعکس می شود خیلی راحت ممکن بود گم شود. سعی کرد یک چیز جدید را تجربه کند. چشم هایش را بست و بدون نگاه کردن رکاب زد. در حالت معمولی نمی توانی بدون تصادف کردن با چیزی، این طوری دوچرخه سواری کنی اما این جا چیزی وجود نداشت که تام بخواهد بهش برخورد کند. نیم ساعت تمام چشم بسته رکاب زد. می توانی تصور کنی این کار را در شهر خودتان انجام بدهی؟! وقتی بالاخره چشم هایش را باز کرد تازه فهمید که برعکس می رفته و همه ی این مدت داشته در مسیر مخالف رکاب می زده!

با قطب نما مسیر درست را پیدا کرد و با خوشحالی فریاد زد «هووورا!» تجربه ی استفاده از چیزهای تازه و سفر به جاهای تازه هیچ وقت از یاد آدم نمی رود. تام با لبخندی از خوشحالی به سمت لاپاز راه افتاد.

مشخصات کتاب پسری که دور دنیا را رکاب زد (3جلدی)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : پسری که دور دنیا را رکاب زد (3جلدی)
ناشر : نشر اطراف
نویسنده : الستر هامفریز
مترجم : لیدا هادی
نوبت چاپ : پانزدهم
تاریخ انتشار : 1401
نوع جلد و قطع : شومیز - پالتویی (قابدار)
تعداد صفحات : 408
شابک : 9786226194082
وزن (گرم) : 377
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×