آکادمی خون‌آشام 3 (لمس سایه)

آکادمی خون‌آشام 3 (لمس سایه)

آکادمی خون‌آشام 3 (لمس سایه)

وضعیت: موجود
ناشر: باژ
قیمت:  
3,350,000ريال3,015,000ريال

نویسنده : ریشل مید
    ترجمه : فاطمه پاک‌زبان

 

اگر دنبال کردن قلبش به‌معنای از دست دادن بهترین دوستش برای همیشه باشد، چه؟

لیزا دراگومیر یک شاهدخت موروی است. خون‌آشامی میرا با موهبتی که می‌تواند جادوی سطح زمین را دربرابر خود به زانو درآورد. همواره باید از او در برابر استریگوی‌ها، حریص‌ترینِ خون‌آشامان و آنانی که هرگز نمی‌میرند، محافظت شود. ترکیب قدرتمند خون انسان و خون‌آشام که در رگ‌های رز هاتاوی، بهترین دوست لیزا، جریان دارد او را به دمپایر تبدیل کرده است. رز زندگیش را وقف کار خظرناک حفاظت از لیزا در برابر استریگوی‌ها کرده است، موجوداتی که عزم خود را برای تغییر لیزا جزم کرده‌اند.

رز می‌داند که دل در گروی نگهبان دیگری سپردن، عشقی ممنوعه است. لیزا بهترین دوستش، آخرین شاهدخت دراگومیر، همیشه باید در ارجحیت قرار گیرد. اما زمانی که پای دیمیتری بلیکوف جذاب به میان باز می‌شود، برخی از قوانین محکوم به شکسته شدن هستند...

و سپس تاریکی عجیبی در ذهن رز جوانه می‌زند و سایه‌هایی روح‌مانند، نزدیک شدن شیطانی خوفناک به دروازه‌های آهنی آکادمی را هشدار می‌دهند. مردگانِ متحرکِ نامیرا عرصه را بر او تنگ می‌کنند، آن‌ها خواهان انتقام خون جان‌هایی هستند که رز ستانده است. در نبردی جان‌کاه که با بدترین کابوس‌های رز برابری می‌کند، رز مجبور است میان زندگی، عشق و دو عزیزترینش یکی را انتخاب کند... اما آیا انتخابش به‌معنای نجات یکی از آن‌ها خواهد بود؟

مشخصات کتاب آکادمی خون‌آشام 3 (لمس سایه)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : آکادمی خون‌آشام 3 (لمس سایه)
ناشر : باژ
نویسنده : ریشل مید
مترجم : فاطمه پاک‌زبان
نوبت چاپ : 4
تاریخ انتشار : 1400
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 414
شابک : 9786222190002
وزن (گرم) : 379
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×