دود روشن ،آتش سرد 1

دود روشن ،آتش سرد 1

دود روشن ،آتش سرد 1

وضعیت: موجود
ناشر: باژ
قیمت:  
3,160,000ريال2,844,000ريال

نویسنده : روزاموند هاج
    ترجمه : زهرا هدایتی

 

وقتی مه اسرارآمیز ویرانگی سراسر دنیا را پوشاند، زندگان مردند، مردگان برخاستند و تنها مکان امنِ باقی‌مانده در برابر حمله‌ی آن‌ها شهر محصور ویارا بود.
جولیت کترسو و ماهیانای رومئو، وارثان قدرتمندترین خانواده‌هایی که با هم در جنگ هستند، عاشق هم می‌شوند. اما وردی که در بدو تولد بر جولیت خوانده شده است او را وادار می‌کند از دشمنان قبیله‌اش انتقام بگیرد... و رومئو پسردایی جولیت را کشته است. این یعنی او باید بمیرد.
پاریس کترسو همیشه تنها یک خواسته داشته است: محافظت از جولیت و خدمت به خانواده‌اش. قرار است در مراسمی ذهن پاریس و جولیت با هم پیوند پیدا کند، اما وقتی جولیت سعی می‌کند از سرنوشتش فرار کند، ورد اشتباه خوانده می‌شود، جولیت می‌میرد و در عوض پیوندی میان پاریس و رومئو ایجاد می‌شود. اگر پاریس می‌خواهد به حقیقت مرگ جولیت پی ببرد، باید به کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر برود، با دشمنش متحد شود... و شاید حتی به قبیله‌اش خیانت کند.
ماهیانای روناجو فقط می‌خواهد از شهرش محافظت کند... اما خودش تنها کسی است که می‌داند شهر محکوم به نابودی است. وقتی با ناامیدی دنبال راهی برای نجات شهر می‌گردد، جولیت را از دنیای مردگان بیرون می‌کشد... و خیلی زود می‌فهمد که شاید جولیت تنها کسی باشد که می‌تواند به او کمک کند پرده از راز ویرانگی بردارد.
پاریس و رومئو از یک طرف و روناجو و جولیت از طرف دیگر کارهایی می‌کنند که هیچ‌وقت از خود انتظار نداشتند، با اهریمنی بزرگ در شهر روبه‌رو می‌شوند و بیرون دیوارهای شهر... مرگ در انتظار است.

مشخصات کتاب دود روشن ،آتش سرد 1

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : دود روشن ،آتش سرد 1
ناشر : باژ
نویسنده : روزاموند هاج
مترجم : زهرا هدایتی
نوبت چاپ : 2
تاریخ انتشار : 1399
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 331
شابک : 9786009871780
وزن (گرم) : 322
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×