بیوه‌ی سیاه 1 (تا ابد سرخ)

بیوه‌ی سیاه 1 (تا ابد سرخ)

بیوه‌ی سیاه 1 (تا ابد سرخ)

وضعیت: غیرفعال
ناشر: باژ

نویسنده : مارگارت استول
    ترجمه : حامد شانکی

 

ناتاشا رومانُف یکی از مهلک‌ترین قاتلان جهان است. از سن کم هنرهای مرگ و فریب را آموزش دیده و ایوان سومودورو، معلم بی‌رحمش در اتاق سرخ (مدرسه‌ی منفور مسکو برای تربیت مأمورین ویژه) نام بیوه‌ی سیاه را بر او نهاده است.
آوا اُرلووا سعی دارد نوجوانی عادی در بروکلین باشد اما تاکنون زندگی‌اش حتی رنگ عادی بودن را هم به خود ندیده است. آوا، دختر یک فیزیکدان کوآنتوم مفقودِ روسی، زمانی در معرض آزمایشات نظامی بی‌رحمانه‌ای بوده است، تا اینکه بیوه‌ سیاه نجاتش داده و او را تحت محافظت سازمان شیلد درآورده است. آوا تمام طول عمرش آرزوی ارتباط دوباره با ناجیِ مرموز خود را داشته است اما بیوه‌ی سیاه نمی‌تواند نقش خواهر بزرگ را بازی کند.
هرچند اکنون اوضاع فرق کرده.
بچه‌هایی در سرتاسر اروپای شرقی گم می‌شوند و شایعاتی از فناوری‌های اتاق سرخ در دارک‌نت به گوش می‌رسد. ناتاشا مشکوک می‌شود که شاید معلم قدیمی‌اش بازگشته باشد و شاید آوا اُرلووا تنها کسی باشد که بتواند جلویش را بگیرد...
 برای اینکه آوا و ناتاشا بتوانند مرد دیوانه‌ای را که زندگی‌شان را تهدید می‌کند شکست دهند، باید گذشته‌ی خود را از زیر خاک بیرون بکشند. تنها آن زمان است که می‌توانند حقیقت را در مورد پسری با چشمان تیره با خالکوبی ساعت شنی که به رویاهای آوا سر می‌زند کشف کنند...

بیوه‌ی سیاه: تا ابد سرخ، نوشته‌ی مارگارت استول نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، پر است از ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزی که خوانندگان از مارول انتظار دارند. با روایت استول از داستان ناگفته‌ی بیوه‌ی سیاه، رویِ تازه‌ای از جهان مارول را کشف کنید که هم طرفداران پروپاقرص مارول را هیجان‌زده خواهد کرد و هم تازه‌واردان را.

مشخصات کتاب بیوه‌ی سیاه 1 (تا ابد سرخ)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : بیوه‌ی سیاه 1 (تا ابد سرخ)
ناشر : باژ
نویسنده : مارگارت استول
مترجم : حامد شانکی
نوبت چاپ : چهارم
تاریخ انتشار : 1401
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 400
شابک : 9786222191382
وزن (گرم) : 392
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×