معجزه‌ی بخشش

معجزه‌ی بخشش

معجزه‌ی بخشش

وضعیت: غیرفعال
ناشر: علم

(شروع سلامت درونی از طریق عفو و بخشش)

 

نویسنده : جی.پی.واسوانی 

   ترجمه : توراندخت تمدن

 

جی.پی واسوانی به‌عنوان یکی از رهبران برجسته هندوستان مدرن، مورد تقدیر و احترام است. واسوانی به‌عمق قلب و روح مردم تمام نقاطی که به‌آنجا سفر کرده، راه یافته است. کتاب‌های جدید و جالب او از سری «راهنمای زندگی» مجموعه‌ای از گفتگوهای الهام‌بخش و عالی اوست که مخاطبان سراسر جهان را مجذوب خود نموده است. لطف نوشته‌های واسوانی در این است که هر چند از تجربه‌های شخصی و نمونه‌های واقعی و عملی مایه می‌گیرد و بنابراین صرفا جنبه نظری ندارد، اما از جنس نسخه‌پیچی و پندآموزی‌های متعارف نیست. واسوانی کوشیده است چشم‌انداز تازه‌ای از «هستی» و «زندگی» پیش روی انسان‌ها قراردهد. جهانی سرشار از بزرگواری، توانایی درونی، امید و دوستداری:

خشم با خشم فرو نمی‌نشیند؛ عصبانیت با گذشت آرام می‌گیرد. عفو چه‌بسا، نیرومندترین پادزهر خشم است. گذشت و آغوش باز، چاره کسانی است که به‌هر علت و بهانه‌ای به‌ما روی خوش نشان نمی‌دهند. ابراز تمایل برای آشتی، تمامی آن چیزی است که به‌آن نیازمندیم. از آنجا که سازش فرآیندی دو طرفه است، نمی‌توان دیگران را به‌انجام آن واداشت. من می‌توانم دیگری را ببخشم، اما نمی‌توانم او را وادار کنم تا متقابلا نسبت به‌من گذشت کند.

بخشیدن به مثابه «فرآیند مهار احساس تنفر از دیگری یا چشم‌پوشی» تلقی می‌شود. اصرار بر کینه‌توزی، خودآزاری و گام نهادن در مسیر مرگ معنوی است.

مشخصات کتاب معجزه‌ی بخشش

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : معجزه‌ی بخشش
ناشر : علم
نویسنده : جی.پی.واسوانی
مترجم : توراندخت تمدن
نوبت چاپ : دوم
تاریخ انتشار : 1389
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 146
شابک : 9789642240517
وزن (گرم) : 170
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×