دوست داشتن وضعیت موجود

دوست داشتن وضعیت موجود

دوست داشتن وضعیت موجود

وضعیت: غیرفعال
ناشر: کلک آزادگان

(چهار پرسش برای دگرگونی زندگی)

 

نویسنده : بایرن کیتی

   ترجمه : فرناز فرود

 

اثری صریح و شفاف که با طرح چهار پرسش اساسی و ارائه نمونه هایی کارآمد خواننده را در مسیر دگرگونی و تحول قرار می دهد و او را از افکار و بینشی که سبب می شود در حالتی از یاس و رنج همیشگی به واسطه وقایع ناخوشایندی که برایش رخ داده به سر برد می رهاند. آن چه در این کتاب پیش گرفته می شود کار نامیده شده، موقعیتی که امکان سر زدن به درون را فراهم می آورد، شادی را پیش می کشد و غم و درد را پس می زند.

گزیده ای از کتاب :


نیت من در اینجا این است که در آغاز سفر به درون ذهن بی کرانتان کنار شما باشم تا ببینید نکته ترسناکی وجود ندارد. به هرکجا در درون خود سفر کنید، واکاوی شما را حفظ خواهد کرد.

کار همیشه ما را به واقعیت وجودمان باز می گرداند. هر باوری که ما را با واکاوی به شناخت برساند، باور بعدی را آشکار می سازد. پس، از آن باور پرده برمی دارید، سپس از باور بعدی و پس از آن، باور بعدی. آن گاه متوجه می شوید که درواقع، از آشکار شدن باور بعدی استقبال می کنید. در جایی شاید متوجه شوید که با هر فکر، احساس، شخص و وضعیتی، همانند یک دوست رویارو می شوید. پس از مدتی می بینید که از یافتن مشکل استقبال می کنید و سرانجام در می یابید که سال هاست مشکلی نداشته اید.

مشخصات کتاب دوست داشتن وضعیت موجود

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : دوست داشتن وضعیت موجود
ناشر : کلک آزادگان
نویسنده : بایرن کیتی
مترجم : فرناز فرود
نوبت چاپ : چهارم
تاریخ انتشار : 1401
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 384
شابک : 9786007996058
وزن (گرم) : 421
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×