سوال‌های درست (ترجمه: ریحانه فرهنگی)

سوال‌های درست (ترجمه: ریحانه فرهنگی)

سوال‌های درست (ترجمه: ریحانه فرهنگی)

وضعیت: موجود
ناشر: کلک آزادگان
قیمت:  
1,500,000ريال1,350,000ريال

(ده پرسش ضروری برای رهنمونی به سوی زندگی شگفت‌انگیز)

 

نویسنده : دبی فورد 

   ترجمه : ریحانه فرهنگی

 

دبی فورد ، نویسنده پرفروش شماره یک نیویورک تایمز در کتاب «سوال های درست» با عنوان فرعی (ده پرسش ضروری برای رهنمونی به سوی زندگی شگفت انگیز)، سوالاتی انقلابی را مطرح می کندکه اگر با صداقت کامل به آنها پاسخ داده شود ، بینش خواننده در تصمیم گیری ها را تغییر می دهد و در نهایت او را به سمت زندگی مورد نظر سوق می دهد.

واقعیت های زندگی امروز ما نتیجه انتخاب هایی است که دیروز ، سه ماه پیش و سه سال پیش انجام داده ایم. ما به دلیل انتخاب های مکرر ناخودآگاه که روز به روز انجام می شود ، در جایی هستیم که امروز در آن قرار گرفته ایم. اگر می خواهیم بدانیم که چرا و چگونه واقعیت امروز خود را ایجاد کرده ایم ، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که به انتخاب هایی که در گذشته انجام داده ایم نگاه کنیم. فورد با طرح 10 سوال بلافاصله انگیزه های واقعی افکار و اعمال ما را فاش می کند. اما بیش از این ، با صادقانه پرسیدن و پاسخ دادن به این 10 سوال حیاتی ، کنترل خود را بدست می آوریم و از قدرت لازم برای ایجاد زندگی که همیشه می خواستیم برخوردار خواهیم شد.

دبی فورد یک متخصص معتبر بین المللی در زمینه تحول شخصی بود. کتاب های او به زبان های زیادی به چاپ رسیده اند و بالغ بر یک میلیون آن به فروش رسیده است.
آنچه به عنوان اصلی ترین نقش فورد در کتاب «سوال های درست » برجسته است ، مطلع کردن ما با این واقعیت است که ما دو قسمت برای خود داریم ، به اصطلاح یک صلیب هستیم ، نیمی از انسان و نیمی از خداییم. کتاب فورد خواننده را مجبور می کند سوالاتی را از خود بپرسد که به او اجازه می دهد آگاهانه از خود الهی خود به جای منافع شخصی خود بهره بگیرد.

مشخصات کتاب سوال‌های درست (ترجمه: ریحانه فرهنگی)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : سوال‌های درست
ناشر : کلک آزادگان
نویسنده : دبی فورد
مترجم : ریحانه فرهنگی
نوبت چاپ : 14
تاریخ انتشار : 1402
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 152
شابک : 9789647974776
وزن (گرم) : 175
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×