هنر سوال کردن

هنر سوال کردن

هنر سوال کردن

وضعیت: غیرفعال
ناشر: نویسه‌ی پارسی

(سوال‌های بهتر بپرسید جواب‌های بهتر بگیرید)

 

نویسنده : تری ج. فدم

    ترجمه : لیلا ارزانی

 

سوالات درست را به روش های درست بپرسید ... و پاسخ هایی را که برای موفقیت نیاز دارید دریافت کنید!
سوالات اصلی را که هر مدیری باید به آنها تسلط داشته باشد، کشف کنید...بیاموزید که چگونه از اشتباهاتی که پرسشگران کسب و کار اغلب مرتکب می شوند اجتناب کنید...ده قانون ساده برای پرسیدن سوال های موثرتر. یاد بگیرید که چگونه سوالات سخت بپرسید و موقعیت های سخت را کنترل کنید... از سوالات برای ترویج نوآوری، ایجاد تغییر، شناسایی مشکلات پنهان و بازگرداندن پروژه های شکست خورده به مسیر خود استفاده کنید.
سوالات بهتری بپرسید، پاسخ های بهتری بگیرید، نتایج بهتری بگیرید! همه ما بازرس شرکتی را ملاقات کرده‌ایم: فردی که به نظر می‌رسد سوالاتش اساسا قصد ترساندن قربانی را دارد. هدف درست حل مشکل است - و ایجاد یک سازمان موثرتر و مشارکتی که در آن همه از تجربه یاد بگیرند و هیچ کس آنقدر نترسیده باشد که حقیقت را بگوید.
این بدان معناست که سوالات درست را به روش های درست بپرسید. این کتاب به شما یاد می دهد که چگونه دقیقا این کار را انجام دهید. تری جی. فادم نشان می دهد که چگونه سوالات درست را انتخاب کنید و از سوالاتی که پاسخ های بی فایده را تضمین می کنند اجتناب کنید... چگونه به مردم کمک کنیم اطلاعات مورد نیازتان را به شما بدهند... چگونه از زبان بدن برای پرسیدن سوالات موثرتر استفاده کنید ... چگونه سوالات مبتکرانه یا نادیده گرفته شده که مسائل و راه حل های واقعی را آشکار می کند بپرسیم.
شما یاد خواهید گرفت که چگونه ویژگی های یک پرسشگر خوب را بپذیرید... برای هر سوال یک هدف تعیین کنید... از سبک شخصی خود به طور موثرتری استفاده کنید... سوالات سخت بپرسید، مخالفت را برانگیزید، به شگفتی ها واکنش نشان دهید، بر طفره رفتن ها غلبه کنید و موارد دیگر. . تبدیل شدن به یک پرسشگر بهتر ممکن است قدرتمندترین کاری باشد که در حال حاضر می توانید برای بهبود اثربخشی مدیریتی خود انجام دهید - و این کتاب تمام بینش ها، ابزارها و تکنیک هایی را که برای رسیدن به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

مشخصات کتاب هنر سوال کردن

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : هنر سوال کردن
ناشر : نویسه‌ی پارسی
نویسنده : تری ج. فدم
مترجم : لیلا ارزانی
نوبت چاپ : اول
تاریخ انتشار : 1400
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 288
شابک : 9786227386219
وزن (گرم) : 302
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×