مزیت (درباره‌ی سلامت سازمانی)

مزیت (درباره‌ی سلامت سازمانی)

مزیت (درباره‌ی سلامت سازمانی)

وضعیت: غیرفعال
ناشر: آموخته

نویسنده : پاتریک لنچیونی

    ترجمه : مهران رضوانی

 

شاید برای شما هم پیش آمده که تیم‌ یا سازمان‌تان درست کار نکند، بهره‌وری لازم را نداشته باشد، مُدام با مشکلات متعدد در حوزه‌های مختلف مواجه باشد، کار تیمی بی‌معنا باشد، جلسات نتیجه‌ای به همراه نداشته باشد، و در یک کلام همیشه یک جایی باشد که بلنگد! این‌ها همه علائمی است که نشان می‌دهد تیم و سازمان شما بیمار است، و بیمار نیاز به مداوا و مراقبت دارد. چیزی که شما به آن نیاز دارید، نه استعداد است و نه سرمایه. «سلامت سازمانی» است.

سلامت سازمانی بستر لازم را برای پیاده‌سازی مطلوب راهبرد، امورمالی، بازاریابی، فناوری و هر اتفاق درون‌سازمانی دیگری فراهم می‌کند و به همین دلیل، یگانه عامل تعیین‌کننده‌ی موفقیت سازمان حساب می‌شود: بزرگ‌تر از استعداد، بزرگ‌تر از دانش، بزرگ‌تر از نوآوری. پاتریک لنچیونی شما را در این مسیر کمک می‌کند. مانند پزشکی که در کنار بیمار است تا سلامت خود را بازیابد و نسبت به آن اطمینان پیدا کند. به مشاوره‌ و راهنمایی او اعتماد کنید.

کتاب حاضر ضمن بررسی مفهوم سلامت سازمانی و مزایای گوناگون آن، به ارائه‌ی دستورعملی جامع و گام‌به‌گام برای سالم‌سازی سازمان‌ها می‌پردازد که آن را «مدل چهار قاعده‌ای» می‌نامد. آنچه این کتاب را از آثار مشابه متمایز می‌کند این است که مؤلف آن، افزون بر داشتن سابقه‌ی طولانی کار در سطح مدیریت شرکت‌های مختلف، صاحب یکی از موفق‌ترین مؤسسات مشاوره در ایالات متحده‌ی آمریکا هم هست.

پیوستگی و ارتباط قواعد چهارگانه‌ی طرح‌شده موجب می‌شود نتوان هر قاعده را بدون اتکا به قواعد دیگر درک و آن‌ها را به‌طور ناقص پیاده کرد. به‌طور خلاصه می‌توان وضوح و انسجامی را که لنچیونی در سلامت سازمانی جست‌وجو می‌کند به بهترین شکل در نوشتار خودش مشاهده کرد؛ نوشتاری سالم که از سردرگمی خواننده مانند سردرگمی کارمندان سازمانی ناسالم، جلوگیری می‌کند.

مشخصات کتاب مزیت (درباره‌ی سلامت سازمانی)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : مزیت (درباره‌ی سلامت سازمانی)
ناشر : آموخته
نویسنده : پاتریک لنچیونی
مترجم : مهران رضوانی
نوبت چاپ : اول
تاریخ انتشار : 1400
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 218
شابک : 9786008237747
وزن (گرم) : 220
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×