پارسیان و من 2 (راز کوه پرنده)

پارسیان و من 2 (راز کوه پرنده)

پارسیان و من 2 (راز کوه پرنده)

وضعیت: غیرفعال
ناشر: موج

نویسنده : آرمان آرین

 

"راز کوه پرنده" عنوان جلد دوم از مجموعه کتاب های "پارسیان من"، به قلم نویسنده ی جوان و خوش آتیه ی ایرانی، "آرمان آرین" است که موفق شده عناوین " برنده جایزه بیست و سومین کتاب سال ایران 1384 " و "برنده جایزه پنجمین دوره کتاب سال شهید غنی پور 1388" را از آن خود نماید.
در ابتدای قصه ی "راز کوه پرنده" با پسری یتیم رو به رو می شویم که خدمتکار یک جادوگر شده و با رفتن به کوه و ورود به غار به اجبار جادوگر، سفر او در زمان آغاز می شود. این نوجوان که نامش سیاوش است، بعد از عبور از تونل زمان، به دنیایی از حماسه ورود می کند که در آن با رستم و سیمرغ و باقی اساطیر ایرانی همراه می گردد. در این مسیر او و خوانندگان همراه او، می آموزند که خشونت، شهوت و جاه طلبی چه عواقبی دارد و در انتهای مسیر خودبینی و خودخواهی و غفلت، تنها دیو پلید نابودی در انتظار نشسته است.
اما این پسر جوان که در کنار قهرمان بزرگی همچون رستم قرار گرفته، چه در او می بیند؟ مردی که یک تنه بار همه چیز را به دوش می کشد و علاوه بر امنیت سراسر مملکت، امنیت پادشاه خوش گذران و عیاش نیز بر عهده ی اوست. در "راز کوه پرنده" به قلم "آرمان آرین"، قصه ها و حقیقت ها آشکار می شود و نبردهای مختلفی در می گیرد. شادی ها به غم آغشته می شوند و غم ها رنگ غرور و مقاومت می گیرند. قهرمانان داستان در سرزمین باد و آفتاب سفر می کنند و قدم در راهی می گذارند که خواننده را پای قصه شان میخکوب خواهد کرد.

مشخصات کتاب پارسیان و من 2 (راز کوه پرنده)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : پارسیان و من 2 (راز کوه پرنده)
ناشر : موج
نویسنده : آرمان آرین
نوبت چاپ : چهاردهم
تاریخ انتشار : 1398
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 288
شابک : 9789645834188
وزن (گرم) : 340
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×