آوای یخ و آتش 2 (بازی تاج و تخت)

آوای یخ و آتش 2 (بازی تاج و تخت)

آوای یخ و آتش 2 (بازی تاج و تخت)

وضعیت: موجود
ناشر: موج
قیمت:  
3,500,000ريال3,150,000ريال

نویسنده : جورج.آر.آر.مارتین  

   ترجمه : رکسانا شیرزادی

 

این کتاب داستانی حماسی و خیالی را در خود جای داده که ماجرای آن در سرزمین های خیالی به نام های «وستروس» و «اسوس» به وقوع می پیوندد. داستان از دیدگاه سوم شخص با محوریت افراد متفاوتی در نقاط جغرافیایی گوناگون روایت می شود و با شخصیت هایی که ویژگی های اخلاقی منحصر به فرد دارند پیرامون مسائلی هم چون دین، وفاداری، خیانت، فساد، مبارزه، مجازات، جنگ برای دستیابی به قدرت و… جریان پیدا می کند. کتاب حاضر یک جلد از مجموعه ای پرطرفدار است که چندین خط داستانی را به شکلی هم زمان پی می گیرد و شخصیت هایی متنوع را در حوادث و اتفاقاتی که بسیار واقعی به نظر می آیند به نقش آفرینی وا می دارد.

گزیده ای از کتاب :


هر لحظه دلهره کاتلین بیش تر می شد. هر چه سپاه مرداب های سیاه تنگه را پشت سر می گذاشت و بیش تر در سرزمین های رودخانه پیش می رفت نگران تر می شد. پشت چهره ی جدی و سردش بی قراری موج می زد. نگران بود و با گذشت هر فرسنگ بیش تر هم می شد. روزها را با دلواپسی می گذراند و شب ها بی تاب بود. هر وقت زاغی از آسمان می گذشت دندان هایش را روی هم می فشرد.

نگران پدرش بود و این سکوت شوم دلواپسی اش را بیش تر می کرد. نگران برادرش ادمور بود و به درگاه خدایان دعا می کرد که در صورت رو به رو شدن با شاه کش مراقبش باشند. نگران ند و دخترانش بود و پسران عزیزی که در وینترفل جا گذاشته بود. برای آن ها کاری از دستش ساخته نبود و سعی می کرد دست کم فکر آن ها را از سرش بیرون کند. به خودش می گفت باید قدرتت را به خاطر راب حفظ کنی. تنها کسی که می توانی کمکش کنی راب است. باید به سرسختی و جدیت شمال باشی کاتلین تالی. حالا باید مثل پسرت یک استارک باشی.

مشخصات کتاب آوای یخ و آتش 2 (بازی تاج و تخت)

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : آوای یخ و آتش 2 (بازی تاج و تخت)
ناشر : موج
نویسنده : جورج.آر.آر.مارتین
مترجم : رکسانا شیرزادی
نوبت چاپ : 1
تاریخ انتشار : 1398
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 580
شابک : 9786229558584
وزن (گرم) : 620
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×