بازیگران

بازیگران

بازیگران

وضعیت: غیرفعال
ناشر: باهم

نویسنده : دانیل استیل

   ترجمه : آرا جواهری

 

کتاب پیش رو پیرامون انسانی روایت می شود که ناگاه در مسیر خودسازی قرار می گیرد و زندگی شخصی و حرفه ای اش در پی فرصتی که برای امتحان کردن یک تجربه ی متفاوت و نو دست می دهد از این رو به آن رو می شود. او به موقعیت هایی غیرقابل باور دست می یابد، از شرایطی که زمانی برایش بسیار ناراحت کننده بود رها می شود، خلا وجودی اش سرشار می گردد، انسان هایی جذاب را ملاقات می کند و استعدادی نو در وجودش کشف می کند.

بازیگران ما را با هیجانی دلچسب عجین می کند و داستان سرگرم کننده ی زنی را که برای ساخت یک سریال تلویزیونی پر بیننده می نویسد پیش رویمان قرار می دهد تا با همه افرادی که در این بین نقشی دارند ملاقات کنیم و از روندی دلنشین لذت ببریم.

گزیده ای از کتاب :


زندگی انگار در ماه می برای کیت آرام گرفت. زاک هر چند روز یک بار برای گزارش پیشرفت های سریال با او تماس می گرفت. تمام قراردادها امضا شده و بازیگران هماهنگ شده بودند. لالی ریستول روی طراحی لباس ها کار می کرد. دستیارها دو مکان فوق العاده برای فیلم برداری پیدا کرده بودند. یکی از آن ها آشیانه و باند فرود کوچکی در لانگ آیلند بود که صاحبش مجموعه بزرگی از هواپیماهای آنتیک داشت و خوشحال می شد آن ها را به عوامل سریال اجاره دهد و بسیار مشتاق بود در سریال همکاری کند. در بخش شمالی نیویورک هم یک خانه عالی برای خانواده وایلدر پیدا کرده بودند. قرار بود طوری فیلم برداری کنند که انگار خانه و آشیانه در یک ملک قرار دارد و این کار با کمک کامپیوترها در هنگام تدوین آسان بود. بکا متن های حیرت انگیزی می نوشت. اگنس هر از گاهی با کیت تماس می گرفت و جلسات ترک اعتیاد الکل را هم ادامه می داد. کاندس گزارش داده بود که سوختگی هایش در حال بهبودی است و آماده می شود که ماجراهایش را از سر بگیرد. می و و کیت هم در همان رستورانی که اولین بار همدیگر را ملاقات کرده بودند، ناهار خوردند و می و گفت ایان به داروهای جدیدی که برای کاهش سرعت گسترش بیماری به او داده اند واکنش خوبی نشان داده و اخیرا تغییرات خاصی رخ نداده است. کیت نوشته های ستونش را هم سر موقع آماده می کرد.

می دانست که این آرامش قبل از توفان است و از جولای به بعد باید عین فرفره در حال چرخیدن باشد تا به جلسات فیلم برداری برسد، با بکا روی متن ها کار کند، مشکلات سرصحنه را رفع کند و هر زمان و هر جا که شد، مطالب ستون و وبلاگش را بنویسد. به نظرش رسید که پیشنهاد اولیه کار من چیز خوبی بوده است. می خواست تا وقتی می تواند و هنوز سرش شلوغ نشده، یک تعطیلات را با فرزندانش سپری کند.

مشخصات کتاب بازیگران

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : بازیگران
ناشر : باهم
نویسنده : دانیل استیل
مترجم : آرا جواهری
نوبت چاپ : اول
تاریخ انتشار : 1399
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 245
شابک : 9786226999403
وزن (گرم) : 274
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×