هنر بینش و انگیزه‌ی فردی

هنر بینش و انگیزه‌ی فردی

هنر بینش و انگیزه‌ی فردی

وضعیت: موجود
ناشر: نیما عربشاهی
قیمت:  
850,000ريال765,000ريال

نویسنده : ریچارد بروک

   ترجمه : نیما عربشاهی

 

نویسنده در این کتاب به ما می‌آموزد که چگونه از راه قدرت بینش فردی، سرنوشت و رسالت خود را رقم بزنیم. هنگامی که خواندن این کتاب را به اتمام برسانید، بدون توجه به اینکه چه کسی هستید و چه می‌کنید، بی‌شک یک هنرمند شده‌اید و شاهکاری که خلق خواهید کرد، زندگی خودتان است.

کتاب هنر بینش و انگیزه فردی (Mach II with Your Hair on Fire)، کتابی است که لزوماً باید خوانده شود. هرگاه که احساس کردید به‌ سوی بدبختی سوق داده می‌شوید، از این کتاب بهره ببرید.

در اقتصاد پرشتاب امروزی باید که با سرعت 2 ماک حرکت کنیم. کتاب هنر بینش و انگیزه فردی، چنین کاری را با لذت و تأثیر همه جانبه آموزش می‌دهد. ریچارد بروک در این کتاب، هدیه‌ای مؤثر و مفید به ما می‌دهد: چالشی الهام‌ بخش برای تغییر طرز تفکر ما درباره‌ی خودمان، زندگیمان و آنچه که ممکن است. یک شاهکار بی‌نظیر.

اندازه‌ی بینش یک فرد، اندازه‌ی شهامت او را تعیین می‌کند. اگر می‌خواهید با شجاعت به جایی بروید که قبلاً نرفته‌اید از کتاب ریچارد بروک استفاده کنید تا شما را به آنجا برساند. اگر با خودتان عهد بسته‌اید که به موفقیت های فوق‌العاده برسید، کتاب هنر بینش و انگیزه فردی یکی از منابعی است که حتماً باید در کنار شما باشد. اطلاعات مربوط به بینش و انگیزه‌ی شخصی، بهترین اطلاعاتی است که می‌توان یافت. 

ریچارد بلیس بروک (Richard Bliss Brooke) رئیس شرکت آکسی فرِش (Oxyfresh) بیش از بیست سال به آموزش و تعلیم و تربیت راهبران بسیاری -از محصلین دبیرستانی تا مولتی‌میلیونرهای صاحب‌کار- مشغول بوده است.

ریچارد، کارگاه‌ها و دوره‌های راهبری و رشد فردی بسیاری برگزار کرده است. از طریق آموزه‌های ریچارد، صدها تن از «راهبران نوین» توانسته‌اند فواید جدیدی در گوش دادن، راهبری، داشتن شهامت، برقراری روابط با دیگران، سخنرانی در ملاء عام و روح کار گروهی کشف کنند.

مشخصات کتاب هنر بینش و انگیزه‌ی فردی

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : هنر بینش و انگیزه‌ی فردی
ناشر : نیما عربشاهی (با همکاری نشر کعبه‌ی دل)
نویسنده : ریچارد بروک
مترجم : نیما عربشاهی
نوبت چاپ : 20
تاریخ انتشار : 1402
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 128
شابک : 9782000451938
وزن (گرم) : 150
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×