لایلا

لایلا

لایلا

وضعیت: موجود
ناشر: ابوعطا
قیمت:  
2,500,000ريال2,250,000ريال

نویسنده : کالین هوور

    ترجمه : مرضیه موسوی

 

 

از شماره 1 نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، کالین هوور، رمانی می آید که زندگی پس از تراژدی و روح پایدار عشق را بررسی می کند.

وقتی لیدز لیلا را ملاقات می کند، متقاعد می شود که بقیه عمرش را با او سپری می کند – تا اینکه یک حمله غیرمنتظره باعث می شود لیلا برای زندگی اش بجنگد. لیلا پس از هفته‌ها بستری شدن در بیمارستان، از نظر جسمی بهبود می‌یابد، اما زخم‌های عاطفی و روانی زنی را که لیدز عاشق او شده بود، تغییر داده است. لیدز برای اینکه رابطه‌شان را به مسیر درستی برگرداند، لیلا را به اتاق خواب و صبحانه‌ای که برای اولین بار ملاقات کردند، می‌برد. هنگامی که آنها وارد می شوند، رفتار لیلا چرخش عجیبی پیدا می کند. و این تنها یکی از بسیاری از اتفاقات غیرقابل توضیح است.

لیدز با احساس دوری از لیلا، به زودی در ویلو – یکی دیگر از مهمانان B&B که با نگرانی های مشترک آنها ارتباط برقرار می کند، آرامش پیدا می کند. همانطور که کنجکاوی وی برای ویلو افزایش می یابد، تصمیم او برای کمک به او برای یافتن پاسخ، او را در تضاد مستقیم با رفاه لیلا قرار می دهد. لیدز به زودی متوجه می شود که باید انتخاب کند زیرا نمی تواند به هر دوی آنها کمک کند. اما اگر او انتخاب اشتباهی داشته باشد، می تواند برای همه آنها مضر باشد.

 

 

مشخصات کتاب لایلا

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : لایلا
ناشر : ابوعطا
نویسنده : کالین هوور
مترجم : مرضیه موسوی
نوبت چاپ : 1
تاریخ انتشار : 1401
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 336
شابک : 9786229833780
وزن (گرم) : 322
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×