اندوه و سعادت

اندوه و سعادت

اندوه و سعادت

وضعیت: موجود
ناشر: آموت
قیمت:  
1,760,000ريال1,285,000ريال

نویسنده : مگ میسون

    ترجمه : مریم مفتاحی

 

رمان اندوه و سعادت اثر مگ میسون با شوخ طبعی، صراحت و همدلی به بررسی کامل بیماری روحی و روانی زنی میانسال می‌پردازد که همواره در تلاش برای یافتن حالی خوب و رضایت از زندگی آشفته‌ی خود می‌باشد.

 

خلاصه کتاب اندوه و سعادت:


همه به مارتا می‌گویند که او زنی باهوش، زیبا و نویسنده‌ای درخشان است که هر روز زندگی‌اش توسط شوهر خود یعنی پاتریک مورد محبت و عشق قرار گرفته. این زندگی به گفته مادرش هدیه‌ای بزرگ است که نصیب هرکسی نمی‌شود.

پس چرا همه‌چیز به‌هم‌ریخته است و آنطور که باید باشد نیست؟ چرا مارتا در آستانه‌ی 40 سالگی بی‌دوست، عملاً بیکار و اغلب غمگین است؟ و چرا شوهر او پاتریک تصمیم به ترک کردن او گرفت؟ شاید او بیش از حد حساس است و زنده بودن برایش از بسیاری از مردم سخت‌تر می‌باشد. یا شاید هم مانند افکارش، مشکلی در او وجود دارد. مشکلی که از انفجار بمبی کوچک در مغزش در سن 17 سالگی نشات می‌گیرد و اثرات آن طوری تغییرش داده که هیچ دکتر یا درمانگری تا به حال قادر به توضیح آن نبوده است.

مارتا که مجبور است به خانه دوران کودکی خود بازگردد تا با خانواده‌ی از هم پاشیده و غیرعادی خود زندگی کند، فرصتی دیگر دارد تا دریابد آیا زندگیِ بیش از حد شکسته خود را می‌تواند اصلاح کند یا شاید هم با شروعی دوباره بتواند پایان بهتری برای خود بسازد.

 

 

مشخصات کتاب اندوه و سعادت

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : اندوه و سعادت
ناشر : آموت
نویسنده : مگ میسون
مترجم : مریم مفتاحی
نوبت چاپ : 2
تاریخ انتشار : 1402
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 392
شابک : 9786006605029
وزن (گرم) : 380
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×