بر روز خود حکومت کن

بر روز خود حکومت کن

بر روز خود حکومت کن

وضعیت: موجود
ناشر: جمهوری
قیمت:  
600,000ريال540,000ريال

نویسنده : جوئل اوستین 

   ترجمه : الهام فیاضی

 

کتاب حاضر، مخاطب را درخصوص تجربه‌ی آگاهانه‌ی زندگی تعلیم می‌دهد و به او یاری می‌رساند تا از ورود نیروهای منفی و مخرب به افکار و احساسات خود، جلوگیری کند. چراکه نویسنده، بر دنیای درونی افراد متمرکز بوده و ایمان دارد که ساخت فضایی امن و سازنده می‌تواند تا میزان قابل‌توجهی از تأثیر عوامل ناخوشایند بیرونی بکاهد. او بر ماهیت امید به خدا، ستایش و کسب موفقیت تأکید دارد و به خوانندگان کتاب توصیه می‌کند تا از یاد پروردگار غافل نشوند. همچنین در ادامه اضافه می‌کند که این اصول، راز رسیدن به زندگی دلخواه‌اند.

توجه به روابط و دایره‌ی معاشرت، برقراری آرامش، ثبات روحی، گوش سپردن به سخنان پروردگار، پیروزی در نبرد، پرورش خردمندی، چگونگی حل مشکلات و غلبه‌ بر حواس‌پرتی‌ها، شماری از مهم‌ترین مباحث کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن را تشکیل می‌دهند.

این اثر بر ابزاری تأکید می‌کند که خداوند برای کنترل افکار و احساسات در اختیار بشر قرار داده و بیشتر افراد به‌دلیل ناآگاهی از این نعمت‌ها، دچار سردرگمی می‌شوند. به خاطر یادآوری این آموزه‌ها، می‌توان از کتاب پیش‌رو به‌عنوان راهنمایی برای شکوفایی معنوی انسان و خلق آینده‌ای درخشان یاد کرد.

مشخصات کتاب بر روز خود حکومت کن

مشخصات
شناسنامه کتاب
عنوان : بر روز خود حکومت کن
ناشر : جمهوری
نویسنده : جوئل اوستین
مترجم : الهام فیاضی
نوبت چاپ : اول
تاریخ انتشار : 1402
نوع جلد و قطع : شومیز - رقعی
تعداد صفحات : 104
شابک : 9786004681353
وزن (گرم) : 110
شاخه‌ها
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×